اصلاح و آمایش رشته‌های تحصیلی در دانشگاه تربیت مدرس

رئیس دانشگاه تربیت مدرس گفت: دانشگاه تربیت مدرس در نظر دارد از نگاه آکادمیک و ابتدایی دانشگاه ها عبور کرده و جایگاه برجسته ای از طریق تحول، اصلاح و آمایش رشته های تحصیلی در کشور کسب کند. 

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، اجلاس سراسری کارگروه های تخصصی برنامه‌ریزی و گسترش وزارت علوم با حضور مسئولان حوزه آموزش عالی در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد. تقی احمدی رئیس دانشگاه تربیت مدرس در ابتدای این مراسم ضمن خیر مقدم به مهمانان و ابراز خرسندی از میزبان بودن دانشگاه تربیت مدرس در این همایش، اظهار کرد: دانشگاه تربیت مدرس همواره در توسعه سیستم آموزش عالی پیشگام بوده و نقش بسیار خوبی در تحقق برنامه های علمی و پژوهشی کشور داشته است که امیدواریم با همکاری شما بزرگان علم و پژوهش کشور ادامه یابد.

وی ادامه داد: میتوان گفت وظیفه اصلی دانشگاهها این است که به پرسش مردم جامعه پاسخ دهند و بررسی کنند که چگونه می توان نقش موثری در جامعه و کشور داشت.

احمدی تصریح کرد: دانشگاه تربیت مدرس در نظر دارد از نگاه آکادمیک و ابتدایی دانشگاه ها عبور کرده و جایگاه برجسته ای از طریق تحول، اصلاح و آمایش رشته های تحصیلی در کشور کسب کند.

وی افزود: یکی از اهداف ما رقابت و اثرگذاری در سیستم آموزش عالی است که امیدواریم بتوانیم با کمک شما بزرگان در همایشی که شرایط آن امروز فراهم شده، محقق شود و نقطه عطفی برای تحول نظام آموزش و پژوهش کشور باشد.
انتهای پیام/

کد خبر: 1002472

وب گردی

وب گردی