ورود اولین  واگن‌ ایرانی به خطوط ریلی متروی تهران

مدیر عامل شرکت واگن‌سازی تهران گفت: تولید نخستین واگن قطار از پروژه هفتاد واگن تهران به پایان رسیده و این قطار در حال طی مراحل مختلف «تایپ تست» است.

به گزارش ایسکانیوز، مجتبی گلشنی مدیر عامل شرکت واگن‌سازی تهران در ارتباط با تحویل نخستین قطار پروژه هفتاد واگن آلومینیومی مترو تهران گفت: این موضوع در آینده نزدیک محقق می‌شود و همانطور که در اواخر سال ۹۷ وعده داده بودیم، با همت مهندسان و تکنسین‌های شرکت واگن‌سازی تهران، تولید نخستین رام قطار (شامل ۷ واگن) از پروژه هفتاد واگن تهران به پایان رسیده و این قطار در حال طی مراحل مختلف «تایپ تست» است.

وی افزود: با توجه به زمان‌بندی به‌عمل آمده، مراحل تایپ تست در اردیبهشت‌ به پایان رسیده و قطار آماده تحویل به شبکه مترو تهران می‌شود.

مدیر عامل شرکت واگن‌سازی تهران ادامه داد: بخشی از عملیات تولید قطار دوم نیز انجام شده و امید است بتوانیم آن را نیز به همراه قطار یکم تحویل دهیم و پس از آن نیز با توجه به زمانبر بودن تولید بدنه‌های آلومینیومی، طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته در هر ۲۰ روز یک رام قطار تحویل خواهد شد.

گلشنی گفت: چنانچه باقیمانده قطعات خارجی واگن‌ها که هم اکنون در گمرک است به موقع ترخیص و به خط تولید تحویل شود، تمامی واگن‌های این پروژه تا پیش از پایان مهر سال جاری تولید و تحویل می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1002478

وب گردی

وب گردی