بانک اطلاعات آزمایشگاه‌های فعال حوزه هوا-فضا راه‌اندازی شد

بانک اطلاعاتی آزمایشگاه های فعال حوزه هوافضا، با فراهم شدن زیرساخت ها و بسترسازی تست و آزمون محصولات هوافضا تکمیل می شود.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با فراهم شدن زیرساخت ها و بسترسازی برای تست و آزمون محصولات هوافضا، اقدام به تکمیل بانک اطلاعاتی آزمایشگاه های فعال حوزه هوافضا کرده است.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری با هدف «توسعه فناوری، صنایع و شرکت‌های دانش‌بنیان»، ضرورت ایجاد بسترهای لازم برای تست و آزمون محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان و طرح‌های کلان مندرج در سند جامع توسعه هوا-فضا»، «تجاری سازی و برندسازی محصولات» و «حمایت هدفمند از طرح‌های آزمایشگاهی، برای ساختاردهی و انسجام‌بخشی به زیرساخت‌های آزمایشگاهی» اقدام به تکمیل بانک اطلاعاتی آزمایشگاه های فعال حوزه هوا-فضا کرد.

در این پروژه که در ذیل طرح «شبکه ملی آزمایشگاهی هوا-فضا» انجام شد، بانک اطلاعات موجود در شبکه و آزمایشگاه‌های فعال در این حوزه مورد بررسی قرار گرفت و مراکز آزمون فعال حوزه فناوری هوافضا شناسایی شد. این طرح با کمک شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اجرایی شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1002491

وب گردی

وب گردی