دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد مجری طرح پایش در صنعت ذوب آهن اصفهان

دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد با دارا بودن زیرساخت‌ها، امکانات و تنوع رشته‌های تحصیلی به عنوان مجری طرح پایش در صنعت ذوب آهن اصفهان انتخاب شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد نجف آباد، علی اکبری رئیس دبیرخانه برنامه علمی دانشگاه آزاد اسلامی از تجهیزات و زیرساخت های آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاداسلامی واحد نجف آباد بازدید کرد.

وی در این بازدید گفت: در طرح پایش (پژوهش اثرگذار یکپارچه شبکه‌ای) تمامی پروپوزال‌های دانشگاه آزاد اسلامی ارائه و موضوعات پژوهشی که اولویت‌ کشور است، به اساتید و دانشجویان معرفی می شود.

علی اکبری اظهار کرد: برای رفع چالش ها و مشکلات در صنعت علاوه بر رشته های فنی و مهندسی باید رشته های علوم انسانی را هم درگیر کرد و از کارشناسان مجموعه های صنعتی نیز در جهت شناخت دقیق مشکلات استفاده کرد تا بتوانیم مشکلات و چالش ها را درست و دقیق بررسی و برطرف کنیم.

رئیس دبیرخانه برنامه علمی دانشگاه آزاد اسلامی درباره انتخاب مجری طرح پایش و تفاهم نامه با شرکت ذوب آهن اصفهان تصریح کرد: طی جلسات گوناگون و انجام کارشناسی ها، دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد با دارابودن زیرساخت ها، امکانات وتنوع رشته های تحصیلی به عنوان مجری طرح پایش درصنعت ذوب آهن اصفهان انتخاب شد.

علی اکبری در پایان گفت: یکی از ویژگی‌های طرح پایش آزاد این است که صنعتگران و متخصصان در حوزه‌های مختلف کاری می‌توانند در کنار اساتید دانشگاهی به عنوان استاد مشاور به دانشجویان و پژوهشگران کمک کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1002494

وب گردی

وب گردی