حقی‌فام: مدیریت مصرف برق با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و استارت‌آپ‌ها+ فیلم

سخنگوی صنعت برق گفت: بحث مدیریت مصرف حاصل دستاوردهای شرکت استارت‌آپی‌ست که با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی ایلام، توانیر و حوزه بسیج مهندسی محقق شد.

محمودرضا حقی فام سخنگوی صنعت برق در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علموفناوری ایسکانیوز، در پاسخ به سوالی، مبنی براین‌که رهبر انقلاب تاکید بر رونق تولید و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان دارند؛ در این راستا شرکت توانیر چه برنامه ای دارد، اظهار کرد: صنعت برق زیرساخت خیلی از بخش‌هاست و نمی‌توان تصور کرد که رونق تولید بدون برق پایدار باشد، بنابراین اولین وظیفه ما این است که پایداری برق را تضمین کنیم .

وی تصریح کرد: دومین بحث این است که بتوانیم برای شهرک‌های صنعتی که با وجود فروش دیماند هنوز زیرساخت‌ها در آن مهیا نشده است را فراهم کنیم. بنابراین در این صورت بخش صنعت برق کشور رونق می‌گیرد.

حقی‌فام با تاکید براین‌که ما محدودیتی در تامین برق نداریم، افزود: بحث مهیاسازی زیرساخت‌ها و تامین برق پایدار اولویت اصلی این شرکت است.

وی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش بنیان یکی از اولویت های مهم ماست؛ چرا که این شرکت‌ها می‌توانند کمک قابل توجهی به صنعت برق داشته باشند.

سخنگوی صنعت برق افزود: بحث مدیریت مصرف حاصل دستاوردهای شرکت استارت‌آپی است که با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی ایلام و توانیر و حوزه بسیج مهندسی محقق شد و همین موضوع گذر از پیک مصرف برق را در سال جاری با همکاری همین استارت‌آپ و دانشگاه آزاد اسلامی ادامه خواهیم داد.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم محصول تولیدی آنها را به سمت تجاری سازی پشتیبانی کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1002508

وب گردی

وب گردی