ثبت‌نام رویداد بهاری «کارنو» آغاز شد

رویداد کارنو (دارای استاندارد سازمان فنی و حرفه ای کشور)  یکی از برنامه های آموزشی ستاد ویژه توسعه فناوری‌ نانو است که با همکاری دانشگاه زنجان در اردیبهشت ماه برگزار می شود.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، دانشگاه زنجان اولین میزبان رویداد کارنو در سال ۱۳۹۸ خواهد بود. این رویداد در تاریخ ۹ الی ۱۱ اردیبهشت ماه با حضور دانشجویان و دانش آموختگان رشته های نانو برگزار خواهد شد.

رویداد کارنو (دارای استاندارد سازمان فنی و حرفه ای کشور) یکی از برنامه های آموزشی ستاد ویژه توسعه فناوری‌نانو که تا کنون سی و چهار رویداد در دانشگاه‌ها و مراکز فنی و حرفه‌ای کشور برگزار شده است. در این رویدادها با استفاده از تجارب اساتید مجرب و کارآزموده، مفاهیم شروع یک کسب و کار، از پرورش ایده تا چگونگی نوشتن بوم کسب‌وکار، تجاری‌سازی و بازاریابی محصول، تیم‌سازی، آشنایی با مالکیت فکری و چگونگی جستجو و ثبت پتنت آموزش داده می‌شود.

در این رویداد سه‌روزه؛ فضای ورود به کسب و کار شبیه‌سازی شده و شرکت‌کنندگان با ادبیات و همچنین چالش‌های ایجاد یک کسب و کار آشنا می‌شوند. محتوای آموزشی این رویداد در قالب کارگاه‌های آموزشی، مشاوره‌ها و همچنین مسابقه کسب و کار به صورت کار تیمی به شرکت کنندگان ارائه می‌شود. در روز پایانی نیز شرکت کنندگان ایده‌های خود را در مقابل داوران ارائه نموده و تیم‌های برتر معرفی و به آن‌ها جوایزی اهدا می‌‌شود.

از برنامه ها و کارگاه‌های آموزشی این رویداد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

آشنایی با مدل بوم کسب و کار

آشنایی با مباحث مالکیت فکری

آشنایی با جستجو و ثبت پتنت

آشنایی با روش‌های بازاریابی و تجاری سازی

آشنایی با کارآفرینان موفق

شناخت توانمندی‌های فردی و شخصیتی

کار تیمی

حل مسئله و خلاقیت

مدیریت هزینه و خرید

تفکر تحلیلی و تصمیم سازی

در این رویداد علاوه بر گواهینامه ستاد فناوری نانو گواهینامه سازمان فنی و حرفه ای کشور با کد بین المللی ارائه می‌شود.

همچنین افراد توانمند و جویای کار به منظور اشتغال در شرکت‌های دانش بنیان، به مجموعه‌های متقاضی نیرو و یا کارورز معرفی می شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1002541

وب گردی

وب گردی