سومین نشست کرسی آزاد اندیشی رسانه ای برگزار شد

سومین نشست کرسی آزاد اندیشی رسانه ای با عنوان « رسانه ها و نام گذاری سال » در سالن همایش های غدیر مجتمع دانشگاهی ولایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، در سومین نشست کرسی آزاد اندیشی رسانه ای سعید زرندی، معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت، حسن خجسته، دانشیار دانشگاه صدا و سیما، امید علی مسعودی، عضو هیئت علمی دانشگاه سوره و عبدالکریم خیامی، رئیس سابق مرکز طرح و برنامه معاونت سیما حضور داشتند.

امید علی مسعودی، عضو هیئت علمی دانشگاه سوره در این نشست گفت: بحث نام گذاری هفته ها و ماه ها در کشورهای مختلف وجود دارد؛ اما کشور ما تنها کشوری است که سال های مختلف را نام گذاری می کند و این مسأله ابتکاری از جانب مقام معظم رهبری بوده است.

وی ضمن اشاره به اینکه نام گذاری سال ها در کشورمان اهداف مختلفی را دنبال می کند، گفت: اولین هدف از نام گذاری سال ها این است که توجه آحاد مختلف مردم را به یک موضوع خاص جلب کنند. دومین هدف نیز این است که پس از جلب توجه ها به آن موضوع خاص، برای دستیابی به اهداف، تلاش و برنامه ریزی شود.

مسعودی تصریح کرد: به لحاظ ارتباطی، نام گذاری سبب می شود که با یک پدیده، ارتباط بهتری برقرار شود. هدف مقام معظم رهبری از نام گذاری سال ها، ارتقاء ارتباط میان مردم و مسئولان در یک موضوع خاص است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1002557

وب گردی

وب گردی