ژاپن در کاتا حرف اول آسیا را می زند/  از عنوان قهرمانی دانشگاه آزاد اسلامی در سوپر لیگ دفاع می کنیم

کاراته کاران تیم دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تیم ژاپن در کاتا حرف اول را می زند و به همین خاطر تمرکزمان را در بخش کومیته گذاشتیم .

علی مسکینی دارنده مدال طلای مسابقات آسیایی 2109 ماکائو در گفت و گو با خبرنگار ورزشی گروه دانشگاه ایسکانیوز گفت: مسابقات در سطح خیلی خوبی برگزار شد و در اولین دوره مسابقات قهرمانی کاراته دانشجویان آسیا 2019 از داوران سطح جهانی استفاده شده بود. همچنین یازده کشور در این مسابقات شرکت کردند و دیدار های سختی را پشت سرگذاشتیم.

وی افزود: همانطور که گفتم سرسخت ترین حریف مان ژاپن بود که توانست در مجموع به مقام قهرمانی دست یابد و بیشتر حریفانمان از این کشور بودند که خداراشکر در بخش کومیته به مقام قهرمانی رسیدیم و در مجموع نایب قهرمان شدیم.

مسکینی ادامه داد: تیم ژاپن در کاتا حرف اول را می زند و به همین خاطر تمرکزمان را در بخش کومیته گذاشتیم تا با قدرت در اولین دوره از مسابقات قهرمانی کاراته دانشجویان حاضر شویم.

دانشجو دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: مسابقات آسیایی به پایان رسید و حالا آماده مسابقات نهایی سوپر لیگ کاراته هستیم تا از عنوان قهرمانی دانشگاه آزاد اسلامی دفاع کنیم. یک بازی سخت پیش رو داریم و باید با شکست تیم رعد پدافند به فینال مسابقات برسیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تنها خواسته ای که از مسوولان دارم این است که توجه و رسیدگی به تیم کاراته بیشتر از قبل باشد.

خبرنگار: صفر حسن زاده

انتهای پیام/

کد خبر: 1002610

وب گردی

وب گردی