جشن بزرگ نیمه شعبان  همراه با ورزش صبحگاهی کارکنان و اساتید برگزار شد

جشن بزرگ اعیاد شعبانیه و گرامی داشت روز جوان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از شاهرود، به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود، جشن بزرگ اعیاد شعبانیه و نکوداشت روز جوان با حضور ریاست دانشگاه، اعضای هیات رئیسه، تعدادی از مسوولین، کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در این واحد دانشگاهی برگزار گردید.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در ابتدای این جلسه ضمن خوش آمد گویی به مهمانان و تبریک میلاد پربرکت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان و میلاد پر سرور امام زمان(عج) به کارکنان، اساتید گرامی و دانشجویان به بیان خصوصیات و ویژگیهای جوانان پرداخت و گفت: همانگونه که قدر زندگی را کسی می داند که مرده است قدر جوانی را هم کسی نمی داند مگر کسی که پیر شده است. جوان ها بعد از انقلاب اسلامی در عرصه های مختلفی در کشور ما نقش آفرینی کردند. از جمله در دوران دفاع مقدس در دفاع از کشور سنگ تمام گذاشتند. رشد علمی کشور مرهون تلاشهای قشر جوان جامعه است. در همین حوادث سیل اخیر هم مشاهده کردید که همین جوانان در رفع گرفتاری افراد سیل زده چقدر زحمت کشیدند. ما هم باید در دانشگاه به قشر جوان که مخاطب اصلی ما هستند توجه ویژه ای چه در بعد آموزش و فرهنگی و... داشته باشیم.

حجت الاسلام احمد نظری در بخش دیگری از سخنان خود با توجه به میلاد پر برکت امام زمان(عج) در خصوص جریان مهدویت و بستر سازی و رفع موانع ظهور آن حضرت اظهار داشت: اول اینکه جریان مهدویت جریانی جهانی است و این اراده خداوند است که با جریان مهدویت اسلام فراگیر بشود؛ البته بسترها و زمینه فراهم شده است تا مردم با میل و اختیار خودشان اسلام را انتخاب کنند و بعد از آن اراده خداوند تحقق پیدا خواهد کرد. دوم رفع موانع برای ظهور است؛ یکی از موانع برای ظهور حضرت، برنامه های مخرب در فضای مجازی می باشد که به اعتقاد و آئین مردم ضربه وارد می کنند.

امام جمعه موقت شهر شاهرود در ادامه خاطر نشان کرد: البته ما با علم و تکنولوژی مخالف نیستیم؛ اما می توانیم با ایجاد اتاق فکر و برنامه ریزی از فضای مجازی به روش صحیحی استفاده کنیم و از بروز خسارات آن جلو گیری کنیم و یکی از جاهایی که باید بسترسازی کنیم دانشگاه است و من همین جا از شما تقاضا دارم برای رفع موانع و بسترسازی برای ظهور حضرت در این راه ما را یاری کنند.

در این جشن که همراه با نرمش صبحگاهی شرکت کنندگان بود مداح اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام به مدیحه‌سرایی در مدح و منقبت حضرت علی اکبر(ع) و امام زمان (عج) پرداخت و یکی از هنرمندان به اجرای نمایش طنز و کمدی پرداخت و در پایان مراسم به 10 نفر از حضار به قید قرعه جوایز نقدی اهدا شد.

کد خبر: 1002617

وب گردی

وب گردی