آمادگی دانشگاه شهیدرجائی برای ارائه خدمات مهندسی در مناطق سیل‌زده

نماینده تام‌الاختیار دانشگاه شهید رجائی در ستاد معین استان گلستان از آمادگی دانشگاه شهید رجائی برای ارائه خدمات مهندسی بازسازی مناطق سیل‌زده خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهید رجایی، روشن احمدی در جلسه ستادهای معین استان گلستان ضمن اعلام آمادگی این دانشگاه برای کمک به مردم سیل‌زده، اظهار کرد: دانشگاه شهید رجائی با دارا بودن پتانسیل‌های ارزشمند علمی و اجرایی در حوزه نیروی انسانی، شامل اساتید و دانشجویان آمادگی دارد تا در صورت فراهم آمدن مقدمات فعالیت در مناطق سیل‌زده، با بهره‌گیری از توان فنی و فناوری‌های نوین ساخت‌وساز، در حوزه بازسازی فضاهای آموزشی آسیب‌دیده از سیل با کمک دانشکده‌های خود ازجمله، دانشکده مهندسی معماری و شهرسازی و دانشکده مهندسی عمران، خدمات مهندسی ارائه کند.

وی نحوۀ اقدام و سازوکار این پیشنهاد را در قالب ایجاد دفتر فنی مخصوص آسیب‌دیدگان سیل و سازمان‌دهی تشکل‌های دانشجویی برای اعزام در قالب گروه‌های جهادی که تحت نظارت اساتید داوطلب فعالیت کنند، دانست.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید رجایی بیان کرد: ارائه این خدمات بزرگ‌ترین سرمایه‌ای است که این دانشگاه می‌تواند در اختیار هموطنان سیل‌زده، در کنار سایر فعالیت‌های امدادی که تاکنون انجام داده قرار دهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1002655

وب گردی

وب گردی