برگزاری مسابقات ورزش‌های همگانی به مناسبت روز جوان در واحد سمنان

مسابقات ورزش‌های همگانی، گرامی داشت روز جوان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد سمنان، مسابقات ورزش‌های همگانی، گرامی داشت روز جوان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان برگزار شد.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان با اعلام این خبر در سمنان اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) و گرامی‌داشت روز جوان، بر اساس مصوبه شورای فرهنگی دانشگاه یک دوره مسابقات ورزش‌های همگانی در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

محمد روحانی مقدم افزود: این مسابقات در رشته‌های دارت، پرتاب حلقه بسکتبال، طناب‌زنی، شنای سوئدی و روپایی در دو بخش برادران و خواهران در مجموعه ورزشی آزادگان این دانشگاه به اجرا درآمد.

وی درباره نتایج این دوره از مسابقات گفت: در رشته دارت که با 18 نفر شرکت‌کننده در بخش خواهران و 31 نفر در بخش برادران برگزار شد، خانم‌ها شهربانو احمدی، آیدا مرادی نسب، شهرزاد صادقی و آقایان جلال اشرفی، سید ایمان زمانی و محمدمهدی فیض به ترتیب مقام‌های اول تا سوم در هر بخش را به خود اختصاص دادند.

روحانی مقدم بابیان اینکه مسابقات طناب‌زنی با 21 نفر شرکت‌کننده در بخش خواهران برگزار شد، افزود: در این بخش، خانم‌ها فاطمه خلیلی، فاطمه حصاری و مبینا معینیان حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

این مقام مسئول مسابقات پرتاب توپ به حلقه بسکتبال را هم دیگر رشته‌ای دانست که صرفاً در بخش خواهران برگزار شد و با 150 نفر شرکت‌کننده دارای 2 برنده به نام‌های خانم‌ها فاطمه شکوری مقام اول و شهرزاد صادقی مقام دوم بوده است.

روحانی مقدم درباره مسابقات روپایی با 16 نفر شرکت‌کننده در بخش برادران هم گفت: در این بخش آقایان حامد رجبی، سید امیر شریعت و محمدمهدی ربانیان حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

وی در ادامه به نتایج مسابقات شنای سوئدی اشاره کرد و افزود: در این بخش با 17 نفر شرکت‌کننده، آقایان محمد سراج، مهدی کیانی و حسین ادب جایگاه اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

معاون دانشجویی و فرهنگی واحد سمنان هدف از برگزاری این مسابقات را افزایش شور و نشاط در میان دانشجویان عنوان کرد و گفت: علاوه بر گرامی‌داشت مناسبت‌های ملی و مذهبی توجه به ورزش‌های همگانی که موجب افزایش سلامت جسمی و روحی دانشجویان می‌شود ازجمله اهدافی بود که در برگزاری این مسابقات دنبال شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1002698

وب گردی

وب گردی