زنان کارآفرین برتر انتخاب می شوند

معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: به منظور حمایت از زنان ایرانی، زنان کارآفرین برتر در حوزه های مختلف اجتماعی و اقتصادی انتخاب می شوند.

به گزارش ایسکانیوز، به همین منظور سامانه انتخاب مردمی زنان کارآفرین برتر ایران در پورتال معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری به آدرس اینترنتی http://women.gov.ir طراحی شده تا مردم بتوانند از این طریق زنان کارآفرین برتر را انتخاب کنند.
در جهان امروز زنان همچنان به نقش آفرینی بی بدیل خود در خانه، جامعه و در میدان اندیشه و کار تداوم می بخشند، با این تفاوت که حالا می توانند با بهره مندی از نفوذ رسانه ها، خدمات خود را به جامعه بشری معرفی کنند.
زنان ایرانی اکنون پیشرو و سربلند تلاش می کنند تا با تولید و کارآفرینی، دغدغه های مردم را به آرامش و رفاه مبدل سازند. در این راه هزاران بانو در سراسر کشور از شهرها و روستاها دست به کار شده و واحدهای تولیدی خود را به رغم چالش های فراوان راه اندازی کرده اند.
معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده با ایجاد سامانه ای برای انتخاب برترین کارآفرینان زن در شرایط جنگ اقتصادی آمریکا علیه ایران، هموطنان را دعوت می کند تا با رای خود بهترین های این عرصه ها را انتخاب کنند.
به همین منظور علاقمندان می توانند در این سامانه از میان 110 کارآفرین معرفی شده زن به حداکثر 10 نفر رای دهند. کارآفرینان برگزیده با بیشترین آرای مردمی در اردیبهشت ماه معرفی می شوند.
این روند پس از اردیبهشت ماه با معرفی کارآفرینان بیشتر تداوم خواهد یافت. علاقمندان برای مشاهده اطلاعات زنان کارآفرین و ثبت آرای خود، پس از ورود به سامانه، با استفاده از گزینه زنان کارآفرین در منوی بالای صفحه و مطالعه اطلاعات شغلی و شرح مختصر از فعالیت هر یک از آنها، به حداکثر 10 نفر رأی دهند.
به همین دلیل مردم برای انتخاب برترین های زنان کارآفرین تا روز 11 اردیبهشت فرصت دارند و با پایان زمان رای دهی در ساعت 24همان روز، برترین زنان کارآفرین دور اول شامل 10 نفر کارآفرین روستایی و 10 نفر کارآفرین شهری که بیشترین رای را کسب کرده اند، مشخص می شوند.
همچنین آغاز دور دوم این انتخاب و باقی فهرست و ورود کارآفرینان جدید متعاقبا اعلام خواهد شد.

ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1002714

وب گردی

وب گردی