انتخاب رشته آزمون دکتری نیمه متمرکز 98 آغاز شد+ جزئیات

انتخاب رشته های تحصیلی آزمون ورودی دکتری (نیمه متمرکز) Ph.D سال 1398 آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، براساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور،‌ انتخاب رشته های تحصیلی آزمون ورودی دکتری (نیمه متمرکز) Ph.D سال 1398 دقایقی پیش آغاز شد و تا روز سه‌شنبه 3 اریبهشت ادامه دارد.

کلیه داوطلبان لازم است به تغییرات احتمالی که در قالب اطلاعیه‌ بعد از انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته از طریق سازمان سنجش اطلاع رسانی می‌شود؛ توجه کرده و سپس نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

لازم به ذکر است ملاک عمل پذیرش دانشجو در آزمون، براساس آخرین تغییراتی است که به‌صورت اطلاعیه از طریق سایت سازمان سنجش و هفته‌نامه پیک سنجش تا پایان مهلت انتخاب رشته منتشر خواهد شد.

داوطلبان لازم است در مراحل انتخاب رشته از کلیک بر روی دکمه Back مرورگر خود و بازکردن بیش از یک صفحه مرورگر بر روی کامپیوتر خود بپرهیزند و در صورتی که در مراحل انتخاب رشته در سیستم به مشکلی برخورد کردند، پنجره های مرورگر را بسته و از ابتدا مراحل انتخاب رشته را آغاز کنند.

داوطلبان باید توجه داشته باشند روند انتخاب رشته زمانی تکمیل خواهد شد که در مراحل انتخاب رشته از سیستم، رسید انتخاب رشته که کدی 15 رقمی است را دریافت کنند.

گفتنی است آزمون ورودی دکتری (نیمه متمرکز) Ph.D سال 1398 در تاریخ سوم اسفند 97 با 163 هزار و 321 داوطلب حاضر در جلسه برگزار شد که از این تعداد 150 هزار و 535 مجاز به انتخاب رشته شدند. نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری (نیمه متمرکز Ph.D) سال 1398 نیز در بعدازظهر 27 فروردین 98 منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1002748

وب گردی

وب گردی