سارقان حرفه ای مسافر را زنده به گور  کردند/پسر 23 ساله توسط مردم  نجات پیدا کرد

دو سارق مسافربرنما زمانی که آخرین طعمه‌شان بیهوش شد به تصور این‌که فوت شده، داخل قبری در یک گورستان در شهر قدس رها کردند.

به گزارش ایسکانیوز، اوایل فروردین امسال پسری 23 ساله‌ با حضور در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از دو مرد جوان به اتهام ربودن وی به عنوان مسافرو سرقت اموالش شکایت کرد.

با دستور قضایی پرونده برای ادامه تحقیقات در دستور کار پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

شاکی به افسر تحقیق گفت: در خیابان جناح منتظر تاکسی بودم تا برای خرید به بازاری در شمال غرب تهران بروم، دقایقی بعد خودروی پژو 405 که دو مرد جوان سرنشینان آن بودند توقف کردند. مقصدم را به راننده گفتم و سوار شدم، اما بعداز طی مسافتی راننده تغییر مسیر داد و به سمت خارج از تهران حرکت کرد. زمانی که به راننده اعتراض کردم توجهی نکرد و همان موقع مردی که در صندلی کناری‌اش نشسته بود، چاقویی را زیر گلویم گذاشت و با دست دیگرش گلویم را محکم گرفت. آن مرد با زور و تهدید به کشتن من، گوشی تلفن همراهم، گردنبند طلا و کارت‌های بانکی‌ام را همراه رمزهایشان گرفت.

وقتی به هوش آمدم با دست و پای بسته داخل گودالی بودم. تلاش کردم از قبر خارج شوم که سرم به سنگی برخورد کرد و دوباره بیهوش شدم


وی افزود: آنها در طول مسیر با کارت‌های من از مغازه‌ها خرید می‌کردند. بعد هم باقیمانده حسابم را اینترنتی منتقل کردند. آنها بعد مرا کتک زدند که بی‌هوش شدم. وقتی به هوش آمدم با دست و پای بسته داخل گودالی بودم. تلاش کردم از گودال خارج شوم که سرم به سنگی برخورد کرد و دوباره بیهوش شدم. این بار وقتی به هوش آمدم روی تخت بیمارستان بودم. بعد از صحبت با پرستاران متوجه شدم دزدان مرا داخل گوری در یک قبربستان در شهر قدس رها کرده بودند. زمانی که خانواده مرد فوت شده‌ای برای دفن به بالای گور آمده بودند، مرا دیده و نجات داده بودند.
با این شکایت، تحقیقات پلیسی برای دستگیری دو آدم‌ربای سارق، ادامه پیدا کرد تا این‌که ماموران با ردیابی خط شاکی، ردپای یک دزد حرفه‌ای را به دست آوردند که به‌تازگی به خاطر سرقت از مسافران روانه زندان شده بود.
متهم در بازجویی‌ها گفت: من و دوست فراری‌ام از سارقان و زورگیرهای حرفه‌ای هستیم و در پوشش جا‌به‌جایی مسافر، مردم را می‌ربودیم و با تهدید چاقو پول، طلا، گوشی تلفن همراه و کارت‌های بانکی و رمزشان را می‌گرفتیم و موجودی حساب‌های بانکی آنها را سرقت می‌کردیم. وقتی شاکی بیهوش شد، فکر کردیم او فوت شده و جسدش را داخل گور انداختیم.
تحقیقات برای دستگیری همدست فراری او ادامه دارد.

جام جم

انتهای پیام/

کد خبر: 1002764

وب گردی

وب گردی