جزئیات مصاحبه 3 رشته تحصیلی آزمون پذیرش دستیار تخصصی اعلام شد

جزئیات برگزاری ارزیابی و مصاحبه رشته های زنان و زایمان، روانپزشکی و پزشکی خانواده در چهل وششمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مصاحبه ساختارمند رشته زنان و زایمان روزهای جمعه 13 و شنبه 14 اردیبهشت و رشته های روان‌پزشکی و پزشکی خانواده در روز شنبه مورخ 14 تا 15 اردیبهشت از ساعت 7 صبح لغایت 18 برگزار خواهد شد.

زمان و مکان حضور هر داوطلب در کارت شرکت در آزمون درج خواهد شد. داوطلبان می توانند از روز چهارشنبه 11 اردیبهشت نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه به سایت سنجش آموزش پزشکی مراجعه کنند.

داوطلبان لازم است به تاریخ مصاحبه دقت کنند عدم حضوربه منزله انصراف از رشته مورد نظر آن ها تلقی شده و در مراحل پذیرش انتخاب‌های مربوط به آن رشته حذف خواهد شد.

این مصاحبه صرفا جهت پذیرش داوطلبان در رشته های زنان و زایمان، روان‌پزشکی و پزشکی خانواده انجام می‌شود و سایر انتخاب‌های داوطلبان در رشته های دیگر به‌جز این سه رشته کماکان به قوت خود باقی است و داوطلبان براساس قوانین پذیرش مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

گفتنی است مصاحبه رشته های زنان و زایمان، روانپزشکی و پزشکی خانواده در مرکز طبی کودکان، مرکز مهارتهای بالینی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران، مرکز سنجش آموزش پزشکی، سازمان سنجش آموزش کشور و مرکز مهارت‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1002771

وب گردی

وب گردی