افزایش مهارت زبان آموزی با ربات های هوش مصنوعی

مهارت های زبان بخش مهمی از زندگی نه تنها برای هر دانشجو که هر فرد در جوامع پیشرفته امروزی است. افراد برای ارتقای این مهارت کارهای مختلفی انجام می دهند که ربات های طراحی شده با استفاده از هوش مصنوعی، می تواند یکی روش های افزایش مهارت های زبانی باشد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، اکثر دانشگاه‌ها شانس مطالعه حداقل یک ترم در خارج از کشور را به دانشجویان می‌دهند.

جوامع دانشجویی تمایل دارند تا برای شویق دانشجویان و استفاده از فرصت های تحصیلاتی خارج از کشور افراد را در ترم های بهار و یا تابستان به دیگر کشورها بفرستند.

دانشجو در این این سفرها علاوه بر یادگیری دروس و پیشرفت علمی خود با فرهنگ و زبان کشورهای دیگر آشنا می‌شود؛ مهارت های ارتباطی افراد نیز در این تجربه منحصر به فرد ارتقا پیدا می کند.

در ادامه برخی از ربات های هوش مصنوعی که می توانند مهارت یادگیری زبان را ارتقا بخشند را معرفی می کنیم:

ربات مکالمه AI

این ربات توسط دولینگو طراحی شده است، این ربات تعاملی بر روی هوش مصنوعی (AI) اجرا می‌شود و می تواند به زبان انتخابی شما صحبت کند.

این ربات برای افرادی که طی سفر کوتاه مدت به خارج از کشور سفر می‌کنند مناسب است و کمک می کند تا مهارت های مدیریت زمان را با برنامه ریزی درس های روزانه و همچنین مهارت های ارتباطی را به عنوان یک گویش جدید ارتقا و دامنه لغات خود را افزایش دهید.

دولینگو یک پلتفرم یا سکوی نرم‌افزاری ویژهٔ زبان آموزی و انبوه‌سپاری است که شرکت دولینگو، نرم‌افزارهای چندرسانه‌ای رایگان یا رایگان‌افزارهای آن را بر روی وب، iOS و اندروید تولید کرده‌است.

این نرم‌افزار برای کاربرانی که به زبان انگلیسی مهارت اولیه دارند این امکان را می‌دهد که زبان‌های آلمانی، فرانسه، اسپانیایی، روسی، ویتنامی، ایتالیایی، سوئدی، ترکی استانبولی، عبری، اسپرانتو، اکراینی، نروژی و پرتغالی را بیاموزند. این نرم‌افزار به کاربران عرب زبان این امکان را می‌دهد که زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی، آلمانی و سوئدی را بیاموزند. اما هنوز قابلیت آموزش به فارس زبان‌ها در این نرم‌افزار به وجود نیامده است. این موضوع نیز قابل توجه است که دو زبان کلینگان و های والرین نیز در این لیست به چشم می خورد.

معلم خصوصی مجازی زبان

دولینگو این بات را ایجاد کرده که در آن «آشپز روبرتو» به عنوان یک آشپز حرفه‌ای پیتزا معرفی می شود و دانش آموزان با استفاده از آن می توانند سوالات آشپزی خود را بپرسند.

«رنه راننده» نام یک ربات است که می توانید با او در مورد آنچه که باید ببینید و جایی که باید بروید صحبت کنید.

سومین معلم خصوصی مجازی زبان ‘Officer Ada’ است. این برنامه می تواند برای آموزش زبان در خدمت افراد باشد.

هر چه بیشتر با ربات این برنامه تمرین کنید، هوشمند تر خواهد شد و به محض اینکه مکالمه را پیش می‌برید، شروع به ارتقاء مهارت خود کرده اید.

کاملا رایگان

می توانید اصل این برنامه را کاملا به صورت رایگان دانلود کنید و در صورت تمایل به ارتقای به سطح Duolingo Plus یک تجربه بدون تبلیغات به شما اجازه می دهد تا درس هایی برای استفاده آفلاین را دانلود کنید.

با حذف اضطراب موجود در یادگیری زبان که دلیل آن موانع یادگیریست، ربات Duolingo AI انگیزه شما را حفظ می کند این برنامه تعاملی مهارت های مطالعه ارزشمندی را به شما آموزش می دهد و شما را در یک فریم زمان مشخص حرکت می دهد و به شما کمک خواهد کرد تا در جامعه بین المللی دانشگاه خود وارد شوید.

اگر خواستید با افراد مختلفی در سراسر دنیا ارتباط برقرار کنی؛ هوش مصنوعی این ربات به شما در برقراری ارتباط با آن ها کمک می‌کند. این ربات هوشمند فرد را به مرزهای بالایی از یادگیری هدایت می کند و مهارت های ارتباطی را بهبود می بخشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1002772

وب گردی

وب گردی