اپلیکیشن سینا، بسیاری از نیازهای دانش آموزان را برطرف می کند

مشاور وزیر آموزش و پرورش در حوزه فناوری اطلاعات گفت: جشنواره سینا یکی از پروژه های مهم وزارت آموزش و پرورش در حوزه آی‌تی است و امیدوارم نام "سینا" را بیش از پیش بشنوید که اپلیکیشن سینا بسیاری از نیازهای دانش آموزان و خانواده های آنها را برطرف خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم اختتامیه جشنواره بین‌المللی دانش‌آموزی سینا، امروز (شنبه ۳۱ فروردین‌ماه ۹۸) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات برگزار شد.

اسماعیلی، مشاور وزیر آموزش و پرورش در حوزه فناوری اطلاعات، در این مراسم اظهار کرد: من سال هاست معلم هستم و می دانم در محافلی با حضور پرشور دانش آموزان، جایی برای سخنرانی نیست.

وی ادامه داد: جشنواره سینا یکی از پروژه های مهم وزارت آموزش و پرورش در حوزه آی‌تی است و امیدوارم نام "سینا" را بیش از پیش بشنوید.

اسماعیلی تصریح کرد: ان شاءالله اپلیکیشن سینا بسیاری از نیازهای دانش آموزان و خانواده های آنها را برطرف خواهد کرد.

وی در پایان گفت: از دانشگاه آزاد اسلامی و دیگر حامیان نیز برای برگزاری این جشنواره تشکر می کنم.

در ادامه صابونچی، رئیس سازمان جوانان هلال احمر در این مراسم اظهار کرد: جمعیتی دو برابر ظرفیت سالن در اینجا جمع شده که نشان از استقبال خوب از جشنواره دانش آموزی سینا دارد.

وی ادامه داد: هلال احمر به عنوان یک خدمت‌کننده، در این جشنواره مشارکت کرده است. در روزهای اخیر شاید بیش از هر زمانی نام هلال احمر را در رسانه ها شنیده اید و امیدوارم که بتوانیم بچه ها را از سنین پایین با هلال احمر آشنا کنیم.

صابونچی تصریح کرد: شرکت در دوره های هلال احمر هم برای بچه ها و هم برای خانواده ها بسیار مفید خواهد بود.

وی در پایان گفت: دو هفته دیگر رویداد بزرگی خواهیم داشت و دعوت می کنم هر فردی که پیشنهادی برای هلال احمر دارد، حتما ما را در جریان قرار دهد و کمک‌مان کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1002779

وب گردی

وب گردی