اتخاذ تمهیدات لازم برای برپایی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: تمهیدات لازم برای برپایی سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در مصلی امام خمینی(ره) صورت گرفته است.

به گزارش ایسکانیوز، مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران در جلسه شورای معاونین خدمات شهری مناطق 22گانه که با حضور عطایی مدیرکل امور خدمات شهری، مدیران این حوزه و معاونان خدمات شهری مناطق 22گانه برگزار شد، پس از ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در طرح استقبال از نوروز 98 در حوزه خدمات شهری و اتخاذ تمهیدات و اقدامات صورت گرفته در زمان بارش‌های اخیر تهران، گفت: با تأکیدات این حوزه در خصوص انجام مستمر لایروبی و پاکسازی مسیل‌ها و رودخانه‌ها و پیگیری و تلاش تمامی مسئولان در حوزه خدمات شهری در مناطق 22گانه بارش‌های اخیر در سطح شهر تهران به خوبی مدیریت شد.

یزدانی در ادامه با بیان اینکه در بارش‌های اخیر تهران، ستاد بحران عملیاتی تشکیل شد، افزود: 10 ایستگاه با تجهیزات کامل در آماده‌باش کامل بودند و پس از شناسایی و رصد مستمر معابر، نقاط حساس و بزرگراه‌های سطح شهر در مرکز کنترل ترافیک شهر تهران به سرعت نسبت به رفع مشکلات در این نقاط می‌پرداختیم.

وی به کمک های شهرداری تهران به استان‌های سیل‌زده در بارش‌های اخیر اشاره کرد و گفت: با تلاش‌های شهرداری تهران کمک های عملیاتی- امدادی و نیروها در چندین گروه به استان‌های گلستان، لرستان و خوزستان ارسال و به یاری هموطنان سیل زده امان در این استان ها پرداختیم و در حال حاضر نیروها و تجهیزات در این نقاط مشغول به خدمات رسانی هستند.

معاون شهردار تهران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در مصلی امام خمینی (ره) گفت: تمهیدات و هماهنگی های لازم برای برپایی سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در مصلی امام خمینی (ره) صورت گرفته است.

یزدانی در این جلسه بر موضوعاتی چون مناسب سازی شهر به مناسبت جشن میلاد حضرت مهدی(عج)، پیگیری تملک باغات در مناطق 7،8،10،11، 12،17، پیگیری اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا در ساختمان های شهرداری تهران، لزوم لایروبی مستمر مسیل ها و رودخانه ها، شناسایی و رفع نقاط بی دفاع شهری،احداث پارک در محلات فاقد پارک پس از شناسایی محل های مناسب و... تاکید کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1002781

وب گردی

وب گردی