خیرین مدرسه‌ساز برای کمک‌رسانی و بازسازی مناطق سیل زده داوطلب شدند

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، گفت: بازسازی مدارسی که در استان‌های سیل زده آسیب دیده‌اند عزم ملی می خواهد و بخشی از بازسازی و کمک رسانی‌ها را خیرین مدرسه‌ساز برعهده گرفتند.

عبدالرضا فولادوند در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، گفت: بازسازی مدارسی که در استان های سیل زده آسیب دیده اند عزم ملی می خواهد و بخشی از بازسازی و کمک رسانی‌ها را خیرین مدرسه ساز برعهده گرفته و وارد عمل شده اند و بخشی دیگر اعتبارات اضافه بر سازمانی است که دولت در اختیار نوسازی می گذارد و به طور کل باید این اقدامات انجام بگیرد. موضوع مهم این است که همه پای کار هستند.

وی افزود: برای امداد رسانی به هموطنان سیل زده همه پای کار ایستاده اند، از کمک های مردمی، آموزشی و مشاوره ای در حال انجام است. در حوزه گلستان، لرستان و خوزستان اعضای خانواده آموزش و پرورش خدمات آموزشی به دانش آموزان ارائه می کنند. آموزش و پرورش در حوزه آموزشی در مناطق سیل‌زده برنامه‌ریزی کرده و برای جبران وضعیت درسی دانش‌آموزان اقدام خواهد کرد، همچنین کمک‌ها و خدمات مشاوره‌ای برای سلامت روانی و جسمی سیل‌زدگان در حال انجام است و با این اقدام مهم شاید بتوانیم کمک کوچکی به این افراد کرده باشیم.

فولادوند ادامه داد: همکاران ما اعلام آمادگی کرده اند و نیروه ها را در بخش های آموزش و مشاوره در گروه های مختلف به مناطق سیل زده اعزام خواهیم کرد تا در کنار هموطنان عزیزمان حاضر شوند. ستادها مأمور شدند که کمک‌های دانش‌آموزان، اولیا، فرهنگیان و همچنین بازنشستگان آموزش و پرورش را به دست سیل‌زدگان برسانند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران اظهار کرد: ساختمان های آموزش و پرورزش در مناطق سیل زده به طور کامل تخریب نشده است و بخش هایی را که سالم مانده اند در اختیار هموطنان قرارداده ایم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1002916

وب گردی

وب گردی