مهدویت، امید برای مؤمنان و تهدید برای منحرفان است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل، گفت: مهدویت، برای مؤمنان امید و برای منحرفان تهدید است و کسانی که با این فرهنگ زندگی می‌کنند با امید بیشتر زندگی خود را ادامه می‌دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از اردبیل، اسحاق رسولی در مراسم جشن نیمه‌شعبان که در واحد اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: فرهنگ مهدویت، فرهنگی براساس آمیزه‌های قرآن کریم و فرهنگ جهانی است و در این فرهنگ با اراده‌ی خداوند، حق به باطل و عدالت بر ظلم چیره می‌شود و ملت ایران پرچمدار این فلسفه جهانی است.

رسولی عدالت و عقلانیت در جهان را از ویژگی‌های زمان ظهور برشمرد و اضافه کرد: تاریخ بشریت و زندگی انسانها، دوران جاهلیت را پشت‌سرگذاشته و در عصر انفجار دانش زندگی می‌کند.

وی با یادآوری افزایش علم و فناوری، تصریح کرد: خشم و خشونت، خونریزی، جنگ‌های نیابتی و جنگ‌های مذهبی که ساخته و پرداخته‌ی قدرت‌های بزرگ و استکباران جهانی است افزایش یافته است که نشان می‌دهد بشریت به آن عقلانیت نرسیده که بتواند امام زمان (عج) را درک کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل افزود: طبق حدیثی از پیامبراکرم (ص) هر کس بمیرد در حالی که امام زمان خویش را نشناخته باشد به نوع مرگ جاهلی مرده است.

وی اضافه کرد: تکلیف ما به‌عنوان مسلمان و فرد دانشگاهی، تلاش در مسیر گسترش عدالت و عقلانیت است تا در حلقه‌ یاران واقعی حضرت قرار گیریم.

کد خبر: 1002928

وب گردی

وب گردی