برگزاری کلاس های جبرانی برای دانش آموزان مناطق سیل زده از مهر 98

قائم مقام وزیر آموزش و پرورش گفت: به زودی دانش آموزان در همان مدارس خودشان ادامه تحصیل خواهند داد. اگر دانش آموزان پایه دوازدهم باشند کلاس جبرانی خواهیم گذاشت.

امیرعلی نعمت‌الهی قائم مقام وزیر آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز در خصوص بازسازی مدارس مناطق سیل زده گفت: امروزه نظام تعلیم و تربیت مفتخر است که در بیش از 110 هزار مدرسه با همدلی، مشارکت و اتحاد کم‌نظیر همه تشکل‌های دانش‌آموزی توانست در کنار دستگاه‌ها نظیر هلال‌احمر و کمیته امداد منادی دوستی، صمیمت، ایثار، مشارکت و هم‌افزایی باشند.

وی افزود: سیلی که به وقوع پیوست، برای همه دغدغه ایجاد کرد، ولی نتایج خوبی نیز داشت که یکی از این نتایج خوب همین «سیل همدلی دانش‌آموزان» است، ارائه کمک‌ها از سوی همه اعضا وجود دارد و دانش‌آموزان و همکاران ما در سراسر کشور از همان ابتدای وقوع سیل ثابت کردند که به خوبی از پس بحران برخواهند آمد.

نعمت الهی ادامه داد: کارگروهی در وزارت آموزش و پرورش تشکیل شده و برای هر استان یکی از معاونان وزیر مسوول کارگروه است. استان های معین مشخص شده است باهماهنگی معاونت پشتیبانی، معاونت عمرانی آموزش و پرورش تمام آسیب هاو تخریب ها در مناطق سیل زده بررسی می شود و هرآنچه که امکان داشته باشد از ظرفیت ها و بودجه های دولتی استفاده می کنیم و بقیه مدارس را با کمک خیرین که اعلام آمادگی کرده اند خواهیم ساخت.

قائم مقام وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: به زودی دانش آموزان در همان مدارس خودشان ادامه تحصیل خواهند داد. اگر دانش آموزان پایه دوازدهم باشند کلاس جبرانی خواهیم گذاشت و برای پایه های دیگر مدارس ادامه خواهد داشت و منبع امتحانات تا جایی است که معلم به دانش آموزان درس داده است.

وی تاکید کرد: درابتدای مهر سال 98 برای دانش آموزان غیر از پایه دوازدهم هم، به صورت پیش نیاز که از نظر تحصیلی عقب افتاده اند کلاس های جبرانی برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1002936

وب گردی

وب گردی