جوانمرد: ورزش دانشگاه آزاد اسلامی به بلوغ کامل رسیده است/  هرکجا به جوانان اعتماد کردیم، پیروز میدان بودیم

رئیس اداره کل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: ورزش دانشگاه آزاد اسلامی به بلوغ کامل رسیده است، به طوری که امروزه نقش موثری در ورزش کشور ایفا می کند و به عنوان بازوی پرتوان آن محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، کمال جوانمرد رئیس اداره کل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم گفت: اعضای این تیم که از سرمایه های دانشگاه به شمار می آیند، دانشجویان و جوانان جویای نامی هستند که توانستند تیم کاراته دانشگاه را تشکیل دهند آنها با رسیدن به عنوان قهرمانی پاسخ اعتماد دانشگاه را دادند و به خوبی واژه توانستن را صرف کردند.

وی افزود: تیمی که با کمترین امکانات و پشتوانه مالی و در کمترین زمان ممکن تشکیل شد با نیروی جوانی و نشاط و بالندگی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی و با کادر فنی مجرب به موفقیت رسید.

رئیس اداره کل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: هرکجا به جوانان اعتماد کردیم، پیروز میدان بودیم و یک بار دیگر نیز این موضوع به اثبات رسید. باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی خانه دوم برای جوانانی است که با حمایت به بزرگ‌ترین موفقیت ها و پیروزی ها خواهند رسید.

جوانمرد تصریح کرد : ورزش دانشگاه آزاد اسلامی به بلوغ کامل رسیده است، به طوری که امروزه نقش موثری در ورزش کشور ایفا می کند و به عنوان بازوی پرتوان ورزش کشور محسوب می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1002957

وب گردی

وب گردی