انتخاب «سرلشکر سلامی» به عنوان فرمانده سپاه انتصابی حکیمانه بود

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: انتصاب سردار سلامی از سوی مقام معظم رهبری یک انتصاب حکیمانه بود؛ زیرا وی تحلیل‌گری استراتژیک در حوزه دفاعی، نظامی، امنیتی و ملی است.

محمود هاشمی رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، با اشاره به انتصاب «سرلشکر سلامی» به عنوان فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: انتصاب سردار سلامی از سوی مقام معظم رهبری یک انتصاب حکیمانه بود؛ زیرا وی تحلیل‌گری استراتژیک در حوزه دفاعی، نظامی، امنیتی و ملی است.

وی افزود: اگر در سخنرانی های سردار سلامی دقت داشته باشیم متوجه خواهیم شد سخنانی که از سوی وی بیان می شود، دارای راهبردی مشخصی است و ادامه روندی که مد نظر مقام معظم رهبری در سپاه است همچنین تاکید بر بنیه معنوی پاسداران انقلاب اسلامی با حضور سرلشکر سلامی تقویت خواهد شد.

هاشمی اذعان داشت: حضور سرلشکر سلامی در سپاه می تواند نقش اصلی سپاه که همان صیانت از انقلاب و آرمان های نظام اسلامی و حضرت امام(ره) که تاکنون به خوبی ایفا شده است را ادامه دهد و گسترده تر کند.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به تروریستی خواندن سپاه پاسداران از سوی آمریکا گفت: سردار سلامی می تواند نقش آفرینی بسیار خوبی را برابر رفتارهای خصمانه ترامپ علیه جمهوری اسلامی ایران داشته باشد.

وی در پایان تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی نیز از هیچ تلاش و حمایتی برای صیانت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1003008

وب گردی

وب گردی