وزیر هم قبض نجومی دریافت کرد

صبح امروز پیامک‌هایی از سوی اپراتور همراه اول به شماری از مشترکان تلفن همراه ارسال شد که مبالغی را به عنوان بدهی آنها اعلام می‌کرد. از آنجایی که این کاربران هیچ بدهی نداشتند؛ همراه اول برای پیگیری این مشکل وارد عمل شد.

به گزارش گروه علم وفناوری ایسکانیوز، در پیامک‌های ارسالی به برخی مشترکان همراه اول، مهلتی برای پرداخت بدهی تعیین و ارتباط برخی مشترکان دیگر نیز قطع شد.
این اتفاق حکایت از اختلال اندکی در سیستم شرکت همراه اول داشت که به سرعت از سوی مسئولان فنی برطرف شد. قرار است برای افرادی که این پیامک ها را دریافت کردند، طی امروز پیامک اصلاحی ارسال شود و خطوط تلفنشان پس از یک‌بار خاموش و روشن کردن دستگاه، وصل خواهد شد.

نکته جالب در این میان این که محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات هم پیامک بدهی اشتباهی گرفت و در توئیتی با عنوان « گزارش به مردم » اعلام کرد: «شاید خیلی از شما هم صبح امروز مثل من از دریافت پیامک قبوض نجومی همراه اول شوکه شدید. با پیگیری سازمان تنظیم مقررات، همراه اول برای ۸۰۰ هزار مشترکی که قبض نجومی ارسال شده بود، پیام عذرخواهی فرستاد و خطوط قطع شده، وصل شدند. صورتحساب صحیح متعاقبا ارسال می‌شود».

انتهای پیام/

کد خبر: 1003048

وب گردی

وب گردی