ایستگاه سلامت روان_جسم، به مناسبت هفته جوان و اعیاد شعبانیه برگزار شد

برپایی ایستگاه سلامت روان-جسم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود فرصتی فراهم کرد که دانشجویان و کارکنان و اساتید به منظور تست های سلامت روان و جسم در این غرفه حاضر شوند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از شاهرود، ایستگاه سلامت روان-جسم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود برپا شد فرصتی فراهم کرد که دانشجویان و کارکنان و اساتید به منظور تست های سلامت روان و جسم در این غرفه حاضر شوند.
مسوول مرکز مشاوره و سلامت دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود هدف اصلی از برپایی این ایستگاه را ارائه خدمات سلامت و افزایش آگاهی دانشجویان و کارکنان دانشگاه در ارتباط با سلامت جسم و روان خود دانست و تاکید کرد: در ایستگاه سلامت روان و جسم خدمات مرتبط با سلامت جسم، اعم از تست فشار خون، تست قند خون، سنجش قد و وزن و محاسبه BMI انجام می گیرد.

مشاور روانشناسی دانشگاه در خصوص سایر خدمات ارائه شده در این ایستگاه گفت: به علاوه با ارائه بروشورهای معرفی خدمات مرکز مشاوره به مراجعه کنندگان به این ایستگاه و اهدای بروشورهای روانشناسی و پیام مشاور و بهداشت و سلامت و اطلاع رسانی خدمات مرکز مشاوره دانشگاه در نظر داریم بستری مناسب به منظور ارتقای سطح نشاط را ایجاد کنیم و با اطلاع رسانی خدمات بهداشت روان و سلامت اجتماعی به دانشجویان و نظرسنجی در مورد کارگاه های روانشناسی از ایشان مشارکت دانشجویان و کارکنان را در موضوع حفظ سلامت روان و جسم افزایش دهیم.

وی در پایان یادآور شد همزمان با هفته جوان و باهماهنگی های صورت گرفته با دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و سازمان ورزش و جوانان اتوبوس جوان در دانشگاه حضور پیدا کرد که در زمینه مشاوره رایگان بهداشت روان، پیشگیری از رفتارهای پر خطر و تست رایگان ایدز و آموزش مهارت های ارتباطی و سبک زندگی سالم به متقاضیان خدمت رسانی انجام داد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1003099

وب گردی

وب گردی