مساله علوم پزشکی تمام شده است

مجلس شورای اسلامی روز گذشته مجددا میزبان مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی بود؛ موضوع هم همان مساله پذیرش در رشته‌های علوم پزشکی سال گذشته بود که با حاشیه‌هایی همراه شده و درنهایت به پیگیری دانشگاه انجامید.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از فرهیختگان، میرحمایت میرزاده، عضو و سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ضمن تایید خاتمه‌یافتن مساله علوم پزشکی دانشگاه آزاد عنوان کرد: «6 ماه پیش پرونده این دانشجویان و دانشگاه آزاد اسلامی و مشکل به وجود آمده در کمیسیون آموزش و تحقیقات بسته شد و دانشجویان در آن زمان تعیین‌تکلیف شدند و بعد از آن‌هم به‌صورت رسمی اعلام کردیم که این پرونده بسته شده است.»

از ابتدای ماجرا و قبل از ورود دستگاه‌های نظارتی، دانشگاه خود پیشقدم و پیگیر اشتباه خاطیان امر بود و این موضوع را در دستورکار جدی قرار داد. در‌این‌باره 6 اقدام مهم دانشگاه آزاد اسلامی را که قبلا نیز در روزنامه فرهیختگان منتشر شده بود بازنشر می‌کنیم. رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در اولین اقدام اعلام کرد مشکلات این دانشجویان را شخصا پیگیری کرده و از سایر مسئولان خواست با تمام ظرفیت‌ها و امکانات، شکایات، اعتراض‌ها و خواسته‌های داوطلبان را بررسی کرده و به‌صورت موردی به همه آنها پاسخ مناسب دهند. پس از آن برخی مدیران ناکارآمد که منجر به چنین اتفاقی شدند برکنار شده و 10 مدیر دانشگاه آزاد اسلامی که در روند پذیرش دانشجو در رشته‌های پزشکی دچار خطا شده بودند، برکنار شدند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1003110

وب گردی

وب گردی