اولویت اصلی واحد میانه افزایش سطح کیفیت خدمات آموزشی و پژوهش است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه با تأکید بر افزایش سطح کیفیت آموزشی و پژوهشی در دانشگاه ها، گفت:  بالابردن سطح کیفی آموزش و پژوهش برنامه اصلی این واحد دانشگاهی است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد میانه، جبار بشیری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در جلسه هم اندیشی مدیران و مشاوران تحصیلی آموزشگاه های شهرستان میانه، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه به خاطر مردم دانش دوست و با فرهنگ این شهر تأسیس شده تا فرزندانشان در شهر خود و بدون دغدغه فکری به تحصیلات عالی بپردازند.

وی افزود: مدیران و مشاوران تحصیلی مدارس، سفیران خوبی در جهت معرفی پتانسیل و ظرفیت های دانشگاه آزاد اسلامی هستند.

بشیری با تأکید بر افزایش سطح کیفیت آموزشی و پژوهشی در دانشگاه ها، خاطرنشان کرد: رعایت و بالابردن سطح کیفی آموزش، موضوع و برنامه اصلی این واحد دانشگاهی است که باید در اولویت کاری حوزه آموزش قرار بگیرد و با برنامه ریزی منظم و دقیق تر، گام های مؤثری در این واحد دانشگاهی خواهیم برداشت.

وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه، آمادگی کامل خود را برای همه نوع همکاری و ارتباط نزدیک تر با مدارس میانه اعم از هنرستان ها، مؤسسات آموزش عالی، دبیرستان ها و استفاده بهینه از کلیه امکانات آموزشی، آزمایشگاه ها، کارگاه ها، رفاهی و ورزشی و ... اعلام می کند.

یوسف ساجدی فر معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میانه نیز دانشگاه و مدارس را دو قطب تأثیرگذار جامعه دانست و گفت: دانشگاه و مدارس، باید همدیگر را به خوبی احساس کرده و در کنار خود بدانند. با آموزش، آگاهی و تغییر نگرشی مثبت، می توان گام های مؤثری در محیط آموزشی برداشت.

وی با بیان اینکه، دانش آموزان باید در آینده کارآفرین بوده و فکر خود را معطوف به مدرک گرایی نکنند، اظهار کرد: این مقوله، یک فرهنگ زیربنایی می خواهد و آن هم در آموزش و پرورش می تواند به رشد برسد.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میانه خواستار ایجاد و راه اندازی هنرستان کشاورزی با توجه به وجود تمامی امکانات و زیرساخت های لازم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1003117

وب گردی

وب گردی