واکنش پلیس به "باغ خشخاش" ساری

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا به خبری در مورد کشف باغ خشخاش در ساری واکنش نشان داد و گفت: ممکن است برخی از سودجویان و قاچاقچیان به صورت پراکنده در میان سایر گیاهان و محصولات کشاورزی اقدام به کشت کنند اما کشت با چنین وسعتی را تأیید نمی کنم‌.

به گزارش ایسکانیوز، سردار مسعود زاهدیان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است و در این میان نیروی انتظامی با به کارگیری ظرفیت‌های حداکثری و تمام تجهیزات به مقابله با قاچاق مواد افیونی می‌پردازد، گفت: اولویت پلیس در کشف مواد مخدر و مقابله با قاچاقچیان بویژه باندهای اصلی است اما متأسفانه دراین میان برخی با خبرسازی و شایعه پراکنی به دنبال تخریب وجهه جمهوری اسلامی ایران که پرچمدار مبارزه با مواد مخدر است در مجامع بین المللی هستند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر کشف باغ خشخاش در روستایی در ساری گفت: ممکن است برخی از سودجویان و قاچاقچیان به صورت پراکنده در میان سایر گیاهان و محصولات کشاورزی اقدام به کشت کنند اما کشت با چنین وسعتی را تأیید نمی کنم‌.

براساس اعلام پلیس، زاهدیان تاکید کرد: در مبارزه و مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر به هیچ وجه کوتاه نمی آییم و قاطعانه اقدامات مقابله‌ای را دنبال و عملیاتی می‌کنیم.

ایسنا/

انتهای پیام/

کد خبر: 1003202

وب گردی

وب گردی