قرارداد کارگزاران روستایی در وزارت کار تائید و ابلاغ شد

صدری با تاکید بر تکمیل اقدامات انجام شده و در راستای انعقاد قراردادمستقیم دائمی کارگزاران مخابرات روستایی با شرکت مخابرات ایران گفت: جلسه ای در وزارت کار برگزار و متن قرارداد مورد بررسی مجدد و تائید قرارگرفت.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، سید مجید صدری اعلام کرد: مشکل چندین ساله کارگزاران روستایی با هماهنگی سهامداران، حمایت وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات، پیگیری نمایندگان مجلس شورای اسلامی و همراهی هیات مدیره به سرانجام رسید.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در ادامه بیان داشت: پس از مذاکرات مستمرگذشته و پیگیری های مختلف ، پس از تایید وزارت کار متن قرارداد کارگزاران روستایی با توجه به بررسی های مجدد صورت گرفته در جلسه تشکیل شده در وزارت کار به طور رسمی به ادارات کل کار استان ها ابلاغ شد .

در همین راستا و با هماهنگی معاونت توسعه سرمایه انسانی شرکت مخابرات ایران و با توجه به پذیرش قرارداد از سوی نمایندگان کارگزاران مقرر شد پس از امضای قرارداد نسبت به پرداخت حقوق و ادامه فعالیت اقدام شود.

مهندس سید مجید صدری در ادامه به جایگاه والای سرمایه انسانی در مخابرات اشاره کرد و افزود: شرکت مخابرات ایران همواره در حفظ و شان کرامت تمام کارکنان خود کوشا بوده و انعقاد قرارداد دائمی با کارگزاران روستایی مصداق بارز این مهم است.

وی در پایان اشاره کرد:شرکت مخابرات ایران انتظار دارد با توجه به اقدام مثبت و بی سابقه قرارداد مستقیم دائم کارگزاران مخابرات روستایی با شرکت مخابرات ایران این عزیزان بیش از پیش در انجام وظایف خود کوشا باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1003266

وب گردی

وب گردی