یزدانی و اطری در مسابقات کشتی آزادآسیایی طلایی شدند

دو دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات قهرمانی کشتی آزاد بزرگسالان آسیاموفق به کسب مدال طلا شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی گروه دانشگاه ایسکانیوز، دو دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان آسیا که در کشور چین برگزار شد، دو مدال طلا کسب کردند.

رضا یزدانی دانشجو دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار در وزن 97 کیلو گرم و رضا اطری دانشجو دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل در وزن 57 کیلوگرم مقابل حریفان خود را شکست دادند.

یزدانی در دور نخست با نتیجه 5 بر صفر سلیم موحامت موحادیف از ترکمنستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم مقابل ماگومد موسی‌یف از قرقیزستان با نتیجه 16 بر 4 پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 9 بر 3 علیشیر یرگالی از قزاقستان را مغلوب کرد و راهی دیدار پایانی شد. یزدانی در دیدار فینال به مصاف باتزول اولزیسایخان از مغولستان رفت که با نتیجه 7 بر 4 به پیروزی رسید و قهرمان شد.

در وزن 57 کیلوگرم رضا اطری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 14 بر 4 حکمت اله وحیداف از تاجیکستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 2 بر یک از سد محمودجان شاوکاتوف، دارنده مدال نقره آسیا از ازبکستان گذشت و راهی دیدار فینال شد. اطری در دیدار نهایی به مصاف کوم سونگ کانگ دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی 2018 از کره شمالی رفت که با برتری 9 بر 3 نخستین مدال طلا را برای ایران بدست آورد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1003283

وب گردی

وب گردی