کودکانی که پشت سر هم در نمایشگاه کتاب گم می شوند/ استعمال سیگارهای یواشکی در غرفه‌ها!

غرفه‌های کودک و نوجوان، محبوب‌ترین غرفه ها در میان بازدیدکنندگان بودند و بچه های بسیاری همراه با پدران و مادران خود به نمایشگاه کتاب آمدند تا جدیدترین تألیفات و وسایل کمک‌آموزشی را خریداری کنند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، امروز ( جمعه ۶ اردیبهشت‌ماه ۹۸) سومین روز خود را با حضور مراجعان پرشمار پشت سر می‌گذارد.
غرفه های کودک و نوجوان، محبوب ترین غرفه ها در میان بازدیدکنندگان هستند و بچه های بسیاری همراه با پدران و مادران خود به نمایشگاه کتاب آمدند تا جدیدترین تالیفات و وسایل کمک‌آموزشی را خریداری کنند.
امروز، بیش از ۷ بار قسمت «اطلاعات نمایشگاه» خانواده هایی را فراخواند تا کودک گمشده در ازدحام جمعیت را تحویل بگیرند. خوشبختانه تمام بچه ها در سلامت کامل به خانواده ها تحویل داده شدند.
نکته آزاردهنده در روز دوم نمایشگاه، حضور پرتعداد بازدیدکنندگان سیگاری در محوطه مصلی تهران بود. هرچند سیگار کشیدن مراجعان در محوطه و هوای آزاد، ممنوعیتی نداشت؛ اما متاسفانه برخی از مسئولان انتشارات در فضای بسته غرفه ها اقدام به استعمال دخانیات کردند که با تذکر جدی مسئولان حراست مواجه شد.
انتهای پیام/
کد خبر: 1003290

وب گردی

وب گردی