پانزدهمین آزمون صلاحیت بالینی پزشکی عمومی با حضور۸۲ نفر شرکت کننده برگزار شد

رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران از برگزاری پانزدهمین آزمون صلاحیت بالینی پزشکی عمومی در دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، صبح امروز همزمان با برخی واحدها، پانزدهمین دوره آزمون صلاحیت بالینی پزشکی عمومی در دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با حضور 82 نفر شرکت کننده برگزار شد.

دکتر شبنم موثقی، رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در خصوص برگزاری این آزمون گفت: آزمون اسکی یک آزمون ارزیابی صلاحیت بالینی ست که بصورت عینی در ایستگاه‌های مختلفی که سازماندهی شده، انجام می‌شود.

وی افزود: این آزمون از سال ۹۴ تاکنون به تصمیم هیأت ممتحنه و ارزشیابی پزشکی عمومی وزارت بهداشت و با هدف سنجش مهارت‌های بالینی کسب شده از سوی دانشجویان پزشکی در طول دوره تحصیلی با توجه به اهمیت آموزش پزشکی برگزار میشود تا همه دانشجویان رشته‌های پزشکی برای ورود به عرصه بهداشت و سلامت جامعه با یک معیار ارزشیابی و مقیاس یکسان مورد سنجش قرار ‌گیرند.

رئیس دانشکده پزشکی تصریح کرد: به منظور ایجاد نظم و آرامش بیشتر و برای کاهش استرس دانشجویان در این آزمون، علاوه بر حفظ قرنطینه و امنیت و شرایط فیزیکی توسط همکاران تلاشگر اداره کل حراست دانشگاه، 4 ایستگاه استراحت و 13 ایستگاه‌ سئوال بر اساس دستورالعمل‌های اجرایی وزارت بهداشت و آموزش پزشکی طراحی شده است.

لازم به ذکر است تعداد اساتید ممتحن در این آزمون 21 نفر و با توجه به تفویض اختیار وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دکتردنیا صدری بعنوان ناظر و نماینده سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی به منظور کنترل کیفیت و نظارت بر روند برگزار آزمون و همچنین دکتر شبنم موثقی به عنوان رییس آزمون در روند برگزاری این آزمون حضور داشتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1003296

وب گردی

وب گردی