مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری برای دومین بار تمدید شد/ انتشار اصلاحیه جدید دفترچه انتخاب رشته

سازمان‌ سنجش‌ در رابطه با اصلاحات جدید دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری نیمه‌متمرکز سال ۱۳۹۸ و تمدید مجدد مهلت انتخاب رشته اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از سازمان سنجش آموزش کشور، سازمان‌ سنجش‌ در رابطه با اصلاحات جدید دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری نیمه‌متمرکز سال ۱۳۹۸ و تمدید مجدد مهلت انتخاب رشته اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال ۱۳۹۸ در تاریخ ۹۸/۰۱/۲۸ و اطلاعیه اصلاحات آن دفترچه مورخ ۹۸/۰۲/۰۳، با توجه وصول رشته‌های جدید و تغییر ظرفیت از سوی برخی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی، ضمن اعلام اصلاحات جدید دفترچه راهنمای انتخاب رشته (به شرح ذیل)، بدین‌وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون مذکور می‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (۹۸/۰۲/۰۳) برای انتخاب رشته اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که متقاضیان بتوانند تا پایان روز یکشنبه مورخ ۹۸/۰۲/۰۸ نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

در ادامه نوشته شده است: لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و مندرجات اطلاعیه مورخ ۹۸/۰۲/۰۳ و این اطلاعیه، به پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی در آزمون مذکور اقدام کنند.

در پایان تأکید شده است: ضمناً آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و یا ویرایش کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1003297

وب گردی

وب گردی