گروه های منتخب آموزشی علوم پزشکی شهیدبهشتی اعتبار مالی می گیرند

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از اعطای اعتبار مالی و پشتیبانی به گروه‌های منتخب در چهاردهمین جشنواره آموزشی دانشگاه خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، امیرمحسن ضیایی از اعطای اعتبار مالی و پشتیبانی به گروه‌های منتخب در چهاردهمین جشنواره آموزشی دانشگاه خبر داد و گفت: هدف از برگزاری جشنواره آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بیشتر دیده شدن فعالیت‌های آموزشی اعضای هیئت علمی و گروه‌های آموزشی دانشگاه است.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه جریان آموزش با کار گروهی سازگارتر از کار فردی است، توجه به فعالیت‌های گروهی را از مهم‌ترین رویکردهای چهاردهمین جشنواره آموزشی دانشگاه عنوان کرد.

ضیایی یادآور شد: فعالیت‌های دانش پژوه نوآورانه‌ای که منجر به یک خروجی قابل ثبت و انتشار در سیستم آموزشی شده باشند در این جشنواره مورد بررسی قرار گرفته و از برترین آنها تقدیر می‌شود.

وی افزود: محققان و صاحب نظران در این جشنواره با موضوع آموزش و آموزش پزشکی مهارت‌ها و دستاوردهای آموزشی خود را مطرح می‌کنند.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به تفاوت جشنواره امسال نسبت به سال‌های گذشته اضافه کرد: امسال به افراد منتخب جایزه نقدی اعطا نمی‌شود، بلکه یک اعتبار مالی را برای فعالیت‌هایی که در آینده انجام خواهند در نظر گرفته ایم.

ضیایی افزود: گروه‌های منتخب می‌توانند از این اعتبار استفاده کنند و با بهره گیری از آن کار برجسته دیگری مانند یک طرح دانش پژوه ایجاد کنند، در حالی که اگر یک هدیه نقدی به افراد داده شود، در پیشرفت جریان آموزشی تأثیر چندانی نخواهد داشت.

وی ادامه داد: البته پشتیبانی از این طرح‌ها فقط محدود به اعتبار مالی نمی‌شود، بلکه کمک‌های عملیاتی نیز انجام خواهد شد تا در سال بعد یک کار جدید به سرانجام برسد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه از فعالیت‌های برجسته آموزشی در سطح ملی تقدیر می‌شود، گفت: خوشبختانه تعدادی از طرح‌های منتخب در جشنواره آموزشی دانشگاه در سطح ملی نیز رتبه کسب کرده اند.

چهاردهمین جشنواره آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی سه شنبه ۱۰ اردیبهشت ماه با شعار «دانشگاه نسل چهارم، مسئولیت پذیری اجتماعی، توسعه پایدار سلامت» در سالن امام خمینی (ره) دانشکده پزشکی دانشگاه برگزار می‌شود.

در این جشنواره از سه گروه برتر دانشگاه که در فرآیندهای برتر آموزشی در شش حیطه مدیریت و رهبری، برنامه ریزی آموزشی، روش تدریس، ارزشیابی، محصولات آموزشی و یادگیری الکترونیک دستاوردهای برجسته داشته اند، تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1003337

وب گردی

وب گردی