دعوت از دانشگاه علامه برای پیوستن به طرح «یک جهان، یک کمربند»

رئیس انتشارات دانشگاه «رن‌مین» با اشاره به تشکیل ائتلافی از ۳۰۰ دانشگاه و نهاد از ۴۹ کشور دنیا در قالب طرح «یک جهان، یک کمربند» در سال ۲۰۱۷ با مرکزیت این دانشگاه، از دانشگاه علامه طباطبایی برای پیوستن به این ائتلاف دعوت به عمل آورد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، در پی امضای تفاهم‌نامه همکاری میان رؤسای دو دانشگاه علامه طباطبایی و رن‌مین چین، هیأتی از انتشارات دانشگاه رن مین از دانشگاه علامه طباطبایی بازدید و در ادامه این بازدید با مسئولان این دانشگاه در جهت گسترش همکاری‌های مشترک مذاکره کردند.

در حاشیه نشست رؤسای دو دانشگاه رین مین چین و علامه طباطبایی در خصوص گسترش همکاری‌های فی‌مابین در حوزه نشر مشترک کتاب، اعطای دوجانبه کپی‌رایت، فروش متقابل محصولات و … مذاکره به عمل آمد.

یونگ کیانگ رئیس انتشارات دانشگاه رن‌مین با اشاره به تشکیل ائتلافی از ۳۰۰ دانشگاه و نهاد از ۴۹ کشور دنیا در قالب طرح "یک جهان، یک کمربند" در سال ۲۰۱۷ با مرکزیت این دانشگاه، از دانشگاه علامه طباطبایی برای پیوستن به این ائتلاف دعوت به عمل آورد که در نتیجه آن مقرر شد تفاهم‌نامه‌ای مجزا بین مراکز چاپ و انتشارات دو دانشگاه در طول مدت برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به امضا برسد تا زمینه پیوستن به ائتلاف مذکور فراهم آید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1003342

وب گردی

وب گردی