ادامه خدمت‌رسانی قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد خوزستان به سیل زدگان

رئیس قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان، گفت: این قرارگاه در تمام محورهای از قبل مشخص شده به خدمت رسانی خود ادامه می دهد و با توجه به بالا آمدن سطح آب در شادگان، در این محور خدمات رسانی به مردم شادگان و روستاهای مجاور با شدت بیشتری در حال انجام است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، رئیس قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان گفت: با حضور میدانی اعضای تیم قرارگاه جهادی و تهیه کیسه، بیل و رول های پلاستیکی، سیل بندها در تمامی روستاهای سیل زده و ورودی شهرستان شادگان ترمیم و تقویت شدند.

وی افزود : توزیع غذای گرم و بسته های بهداشتی در بین مردم این شهرستان و حضور تیم پزشکی این قرارگاه به همراه آمبولانس و امکانات مورد نیاز و ضروری برای کمک به مردم سیل زده از دیگر اقدامات انجام شده توسط این قرارگاه است.

رئیس قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان ادامه داد: حضور تیم مشاوره، روانشناسی و مددکاری دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان در مدارس منطقه سیل زده شعیبیه و ارائه خدمات به دانش آموزان و مردم منطقه، استقرار 60 نفر نیرو در دو شیفت 30 نفره با هدف پخت، ارسال و توزیع روزانه حدود 15 هزار غذا در وعده‌های صبحانه، نهار و شام به محوریت واحد شوشتر به بخش سیل‌زده شعیبیه، اعزام گروه دامپزشکی متشکل از 5 استاد و 10 دانشجوی دکترای دامپزشکی جهت واکسیناسیون و انجام کارهای درمانی و پیشگیری از بیماری های دامی به 4 روستا را از اقدامات در حال انجام در شعیبیه شوشتر اعلام کرد.

وی در ادامه گفت: با هدف جلوگیری از ورود مار و عقرب در مناطق سیل زده، کار سم‌زدایی در چند روستا به محوریت واحد شوشتر آغاز شده است و بعد از فروکش کردن کامل سیل، کار بازسازی و ترمیم قسمت‌های آسیب دیده مناطق سیل زده را هم آغاز خواهیم کرد.

رئیس قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان ادامه داد: استادان گروه نقشه‌برداری این قرارگاه از ابتدای وقوع سیل در بخش شعیبیه، در مناطقی که انفجار با هدف مهار آب صورت گرفت، در حال مطالعه و بررسی سیل بندها هستند و به این منظور نقشه‌ها و مشخصاتی در حال آماده شدن است تا سیل‌بندها با اصول و مشخصات فنی ایجاد، ترمیم و بازسازی شوند.

حجت الاسلام فرج الله براتی گفت: قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد خوزستان از ابتدای سال و با وقوع سیلاب در استان کار خدمت رسانی خود را با انسجام کامل آغاز کرده و تا فروکش کردن آب در این مناطق در کنار مردم خواهد بود و این را وظیفه دینی و انسانی خود می داند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1003383

وب گردی

وب گردی