فراخوان شرکت در جشنواره فرهنگی هنری «ایمنی، بهداشت و محیط زیست» +‌ عکس

به ‌منظور بهره‌مندی از ظرفیت و توانمندی دانشجویان در راستای ترویج فرهنگ سلامت و ایمنی، جشنواره فرهنگی هنری «ایمنی، بهداشت و محیط زیست» توسط اداره کل بهداشت و درمان و اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران، خرداد 1398 برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، به ‌منظور بهره‌مندی از ظرفیت و توانمندی دانشجویان در راستای ترویج فرهنگ سلامت و ایمنی، جشنواره فرهنگی هنری «ایمنی، بهداشت و محیط زیست» توسط اداره کل بهداشت و درمان و اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران، خرداد 1398 برگزار خواهد شد.

محورهای این جشنواره عبارتند از:

• ایمنی و بهداشت آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها
• ایمنی و بهداشت خوابگاه‌های دانشجویی
• ایمنی و بهداشت بوفه‌ها و رستوران‌ها
• ایمنی و بهداشت اردوها و سفرهای دانشگاهی
• حفظ محیط زیست و دانشگاه سبز

دانشجویان دانشگاه‌های استان تهران (دانشگاه‌های منطقه یک وابسته به وزارت علوم) می‌توانند آثار هنری خود را در قالب‌های عکس، فیلم کوتاه، طراحی و نقاشی از تاریخ 3 اردیبهشت تا 3 خرداد 1398 به دبیرخانه جشنواره واقع در اداره کل بهداشت و درمان دانشگاه تهران یا نشانی الکترونیک hsefestival@ut.ac.ir ارسال کنند.

این جشنواره از تاریخ 11 تا 13 خرداد سال جاری در باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران برگزار می‌شود و در آیین اختتامیه از برگزیدگان با اعطای لوح تقدیر، تندیس جشنواره و هدایای نقدی تقدیر خواهد شد.

گفتنی است؛ ایمنی و بهداشت آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها، خوابگاه‌های دانشجویی و بوفه‌ها و رستوران‌ها از جمله موضوعات حائز اهمیت در این راستا محسوب می شوند.

امید است پرداختن به سلامت، ایمنی و محیط زیست در دانشگاه‌ها از دریچه نگاه هنر بستری مناسب برای ارتقای سطح سلامت دانشگاهیان و بهبود شاخص‌های ایمنی و زیست محیطی در دانشگاه‌ها فراهم کند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سامانه http://cultural.ut.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1003397

وب گردی

وب گردی