صفاری‌نیا: ایده‌های بزرگ در حوزه علمی توسط دانش‌آموزان خلق می‌شود

مدیر بنیاد مصطفی(ص)، با اشاره به این‌که اگر تلاش علمی در دوره دانش آموزی نباشد، در آینده به کار علمی بزرگی نمی رسیم گفت: امیدواریم با برگزاری سومین دوره مسابقات دانش آموزی نور، ایده های بزرگی در حوزه‌های علمی در جهان اسلام خلق شود.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، مهدی صفاری‌نیا مدیر بنیاد مصطفی(ص)، در مراسم اختتامیه سومین دوره مسابقات دانش آموزی نور، با اشاره به مشارکت بالای دانش‌آموزان در این دوره، تصریح کرد: امیدواریم با برگزاری این مسابقات، ایده های بزرگی در حوزه های علمی در جهان اسلام خلق شود.
وی افزود: چنین انگیزه و انرژی در جامعه و قشر دانش آموز وجود دارد و این که برای علم وقت می‌گذارند خیلی خوشحال کننده است.
مدیر بنیاد مصطفی(ص) همچنین اظهار کرد: استقبال دانش آموزان از سومین دوره مسابقه دانش آموزی نور خوب بود و تا امروز بیش از پنج هزار کار علمی توسط دانش آموزان کشورهای جهان اسلام خلق شده که این آثار حاصل زحمات 14 هزار دانش آموز است.
وی در همین رابطه عنوان کرد: دانش آموزان در قالب کار تیمی در این دوره فعالیت داشتند و یاد گرفتند که چگونه کار مشترک انجام دهند.
وی با یادآوری پاسداشت دانشمندان برای این مسابقه، بیان کرد: امیدواریم در سطح جهان اسلام کارهای بزرگی در حوزه های مختلف علمی صورت گیرد.
صفاری نیا معتقد است که اگر تلاش علمی در دوره دانش آموزی نباشد در آینده به کار علمی بزرگ نمی رسیم.
وی در ادامه اظهار کرد: امیدواریم شما دانش آموزان حس کنید این مسابقات یک دستاورد علمی برای شما داشته است تا از این طریق در خدمت به مردم و جامعه موفق‌تر باشید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1003434

وب گردی

وب گردی