آغاز پاکسازی مناطق سیل زده توسط  قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد خوزستان

رئیس قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد خوزستان گفت: با توجه به فروکش کردن آب در برخی از مناطق سیل زده استان خوزستان، کار پاکسازی مناطق هوفل سیدناصر، آلبوعید نبی یک، روستای سیدعباس و دوهول را آغاز نموده ایم.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، حجت الاسلام براتی در خصوص آخرین اقدامات قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد در مناطق سیل زده استان خوزستان، گفت: با توجه به فروکش کردن آب در برخی از مناطق سیل زده استان خوزستان، کار پاکسازی را آغاز نموده ایم که این پاکسازی توسط ماشین آلات سبک و سنگین و همچنین نیروهای دانشگاه آزاد اسلامی با سرعت در حال انجام است و تا پایان در کنار مردم عزیز خواهیم بود.

وی در ادامه گفت: با توجه به نیازسنجی صورت گرفته شده و در راستای تامین اقلام اساسی و مورد نیاز مردم این مناطق، امروز دو دستگاه کانکس حمام برای نصب در روستای شاچریه بارگیری و توسط این قرارگاه به مردم منطقه تحویل داده شد.

رئیس قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد خوزستان همچنین از حضور تیم مددکاری، مشاوره و جامعه شناسی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان در روستای دهول خبر داد و گفت: این کار با هدف انجام امور مشاوره به خانواده های روستائیان و دانش آموزان و آسیب شناسی مسائل مناطق سیل صورت گرفته و در این طرح به 25 نفر از دانش آموزان مشاوره لازم داده و به مشکلات خانواده ها هم رسیدگی شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1003498

وب گردی

وب گردی