سی و سومین نمایشگاه دست آوردهای علمی 200 دانش آموز نخبه در دبیرستان علامه حلی

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11 تهران از برگزاری سی و سومین نمایشگاه دست آوردهای علمی دانش آموزان نخبه و سمینار علوم و فنون از نهم تا دوازدهم اردیبهشت در دبیرستان علامه حلی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، محمد جواد رشیدی در این باره گفت: دور اول، سی و سومین نمایشگاه دست آوردهای علمی دانش آموزان نخبه و سمینار علوم و فنون دبیرستان علامه حلی متشکل از 80 غرفه از تاریخ 9 تا 12 اردیبهشت 1398 به منظور معرفی دست آوردهای نوین علمی 200 دانش آموز نخبه با هدف ایجاد انگیزش وارتقای توانمندی و خلاقیت دیگر دانش آموزان بازدید کننده برگزار خواهد شد.

وی افزود: این غرفه ها با محوریت علوم ریاضی، فیزیک، شیمی، علوم آزمایشگاه، کامپیوتر، مکانیک، مکاترونیک، رباتیک، نجوم و اختر شناسی، زیست شناسی، پراتیک و علوم آناتومی، اجتماعی و بازی های ریاضی و هیجان و ابزار های نوین ساخته در علوم مرتبط به دست توانمند نخبگان است که هرساله با استقبال بی نظیر علاقمندان واقع می شود.

بر اساس این گزارش دبیرستان علامه حلی در خیابان شیخ هادی – کوچه شهید زمانپور –پلاک 14 واقع شده و علاقمندان می توانند برای بازدید از این نمایشگاه در روزهای نهم تا دوازدهم اردیبهشت از ساعت 9 صبح الی 15 مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1003516

وب گردی

وب گردی