دانشگاه آزاد تبریز برای دانشجویان علوم پزشکی عراقی، دورهای آموزشی برگزار می کند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت:‌ دانشگاه آزاد اسلامی دوره‌های کوتاه‌مدت برای دانشجویان پزشکی، دندانپزشکی و پرستاری دانشگاه کرکوک عراق ارائه می‌کند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، عزیز جوانپور با بیان اینکه اخیراً به همراه علیرضا شیخ‌عطار سرپرست معاونت بین‌الملل و امور دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه سفری به کشور عراق داشتیم، اظهار کرد: در این سفر جلسه‌ای با عباس تقی رئیس دانشگاه کرکوک به‌منظور انجام همکاری‌های های علمی صورت گرفت.

وی درباره انعقاد تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد اسلامی با دانشگاه کرکوک گفت: این تفاهم‌نامه که اخیراً بین این دو نهاد امضاشده نیز شامل همکاری‌های علمی است؛ بنابراین در ملاقات با عباس تقی رئیس دانشگاه کرکوک و پیرو تفاهم‌نامه، مذاکرات عملیاتی و اجرایی درباره ارائه دوره‌های کوتاه‌مدت برای دانشجویان پزشکی، دندانپزشکی و پرستاری صورت گرفت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی افزود: در این سفر بازدیدی از دانشکده‌های پزشکی، دندانپزشکی، پرستاری، علوم پایه و علوم مهندسی دانشگاه کرکوک انجام شد.

جوانپور تصریح کرد: در این سفر دیداری نیز با بخش خصوصی و گروه‌های مردمی استان کرکوک برگزار و طبق خواسته آنها مقرر شد طرح پیشنهادی برای تأسیس شعبه دانشگاه آزاد اسلامی در استان کرکوک به دانشگاه آزاد اسلامی ارائه شود تا تصمیمات نهایی در این باره اتخاذ شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1003526

وب گردی

وب گردی