برگزاری  یادواره سرداران و 700 شهید محله خزانه بخارایی با عنوان" تهران  شهید باران می شود"

یادواره سرداران وهفتصد شهید محله خزانه بخارایی با عنوان " تهران شهید باران می شود" با حضور دکتر رضا جلالی مدیر کل امور ایثارگران شهرداری تهران ،هادی زبده شهردار منطقه 16 ، سرهنگ اصحاب کریمی ، جمعی از خانواده شهدا و شهروندان در مهدیه شهدای گمنام این محله برگزار شد.

به گزارش ایسکانیور ،هادی زبده در این مراسم با اشاره به اینکه منطقه 16 از جمله مناطقی است که بیشترین شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است گفت : ما تلاش می کنیم به بهترین شکل ممکن وظایف خود را در قبال این مردم شریف انجام دهیم تا فردای قیامت شرمنده خون پاک این عزیزان نشویم .

شهردار منطقه 16 در ادامه افزود: بی شک اشاعه فرهنگ و روحیه ایثارگری شهدا در جامعه و بهره گیری از ابعاد مختلف فردی ،رفتاری ومدیریتی این عزیزان موجب انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده می شود.

وی در ادامه تصریح کرد : در حال حاضر با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب بر حفظ فرهنگ دفاع مقدس و انتقال آن به نسل های بعد ، با برگزاری یادواره ها وکنگره ها در تلاش هستیم تا فرهنگ دفاع مقدس را حفظ و به نسل بعد منتقل کنیم .

سرهنگ اصحاب کریمی در ادامه با گرامیداشت یاد شهدا ،به خاطره گویی در مورد ایثارگری رزمندگان اسلام در زمان دفاع مقدس پرداخت .

یادواره سرداران و 700 شهید محله خزانه بخارایی در مهدیه شهدای گمنام این محله برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1003532

وب گردی

وب گردی