امنیت، اولین رکن در محیط آموزشی و دانشگاه است

مسائل، چالش ها و موانع پیش روی اداره حفاظت فیزیکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در دیدار پرسنل این حوزه با رئیس دانشگاه بررسی شد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از کرج، در ادامه سلسله نشست های رئیس دانشگاه با بخش های مختلف، پرسنل و مسولین اداره حفاظت فیزیکی این واحد دانشگاهی در دیدار با محمدحسن برهانی فر مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.

در این نشست برهانی فر ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی، دلسوزانه و متعهدانه حراست دانشگاه و بویژه بخش حفاظت فیزیکی، بر لزوم برقراری امنیت، نظم و آرامش در محیط فرهنگی و آموزشی دانشگاه تاکید کرد.

رئیس واحد کرج به وجود بعد اعتقادی در کنار بعد قانونی در مسائل حفاظتی و امنیتی اشاره کرد و ضمن سخنانی، امنیت را اولین رکن عملکرد مناسب یک محیط آموزشی مانند دانشگاه عنوان نمود.

وی توصیه هایی را در خصوص حفظ امنیت توأم با اخلاق حسنه و آرامش بیان داشت و اظهار داشت: «دانشجویان، کارکنان و استادان دانشگاه، امانت‌های ارزشمند جامعه هستند که مسئولیت بزرگ مهیا نمودن محیطی امن، منظم، آرام و بدون دغدغه برای کارایی بهتر علمی و فرهنگی آنان، بر عهده مسئولین اجرایی و از جمله اداره حراست دانشگاه می باشد.»

برهانی فر با ذکر احادیثی از همه کارکنان دانشگاه بویژه کارکنان حفاظت فیزیکی خواست در عین رعایت درست و صحیح قوانین، با کمال آرامش و با سعه صدر و در چهارچوب مقررات دانشگاه، در برابر بی قانونی و بی انضباطی ها بایستند.

در ادامه دیدار حاضرین به بیان برخی مشکلات موجود پرداخته و از راهنمایی های رئیس و مسئولین حاضر استفاده کردند.

کد خبر: 1003536

وب گردی

وب گردی