تأسیس واحدهای دانشگاه آزاد در کشورهای همسایه در آینده ای نزدیک

معاون امور بین الملل دانشگاه آزاد با بیان اینکه در حال اخذ مجوز راه اندازی واحدهای دانشگاه در عراق، سوریه و عمان هستیم، گفت: راه اندازی این واحدها از ۲ طریق پیگیری می شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، علیرضا شیخ عطار معاون بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به تأسیس واحدهای جدید دانشگاه آزاد در عراق، سوریه و عمان اظهار داشت: در مرحله ابتدایی، توافقنامه‌ای بین دانشگاه آزاد و وزرای آموزش عالی عراق و سوریه منعقد شد و در حال حاضر به دنبال اخذ مجوز برای راه اندازی این واحدها هستیم. در عمان نیز شرکتی برای پیگیری افتتاح این واحدها تأسیس شده است.

وی افزود: دانشگاه آزاد از دو طریق شعبه و مشارکت در ایجاد دانشگاه راه اندازی این واحدها را پیگیری می‌کند و هر کدام زودتر به نتیجه رسید، کار ساخت آغاز می‌شود.

شیخ عطار درباره ظرفیت واحدهای جدید و هزینه ساخت این پروژه‌ها، گفت: هنوز مجری پروژه مشخص نشده و هر زمان که این کار صورت گرفت، می‌توان هزینه و ظرفیت واحدها را برآورد کرد.

معاون امور بین الملل و دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه آزاد با اشاره به برنامه این دانشگاه برای راه اندازی واحد در تمامی کشورهای همسایه، اضافه کرد: در حال حاضر در کشورهای لبنان، امارت افغانستان، آکسفورد انگلیس و آلمان واحدهای فعال داریم.

انتهای پیام /

کد خبر: 1003540

وب گردی

وب گردی