دانشگاه آزاد اسلامی یکی از بستر‌های گسترش ورزش است/ تشکیل حلقه استعدادیابی در ورزش

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یکی از بستر‌های گسترش ورزش است. اگر با نگاه کاملی از چرخه استعدادیابی، تربیت، رشد و حتی قهرمانی به مسئله ورزش در دانشگاه آزاد اسلامی نگاه کنیم به هیچ وجه ضرر نخواهیم کرد.

دکتر محمد مهدی طهرانچی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره اهمیت ورزش در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ورزش در دانشگاه آزاد اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است که در همین راستا در آخرین کمیسیون دائمی دانشگاه آزاد اسلامی تصمیم‌گیری شد تا در مورد ورزش برنامه های بیشتری داشته باشیم.

وی افزود: اگر با نگاه کاملی از چرخه استعدادیابی، تربیت، رشد و حتی قهرمانی به مسئله ورزش در دانشگاه آزاد اسلامی نگاه کنیم به هیچ وجه ضرر نخواهیم کرد؛ چون دانشگاه آزاد اسلامی یکی از بسترهای گسترش ورزش است.

دکتر طهرانچی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی باتوجه به اینکه ورزش قهرمانی دارد با استفاده از ظرفیت‌های موجود در مدارس رسمی ورزش و مدارس مهارتی به تربیت نسل جوان خواهد پرداخت.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: در گذشته تمرکز دانشگاه آزاد اسلامی روی ورزش های قهرمانی معطوف بوده است؛ اما ما نگاه ویژه‌ای به ورزش قهرمانی و متصل به حلقه استعدادیابی داریم و تشکیل این حلقه ها به عنوان بخشی از ماموریت مهم دانشگاه آزاد اسلامی خواهد بود.

وی در پایان با اشاره به ایجاد مدارس مهارتی ورزش در دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: در آخرین جلسه معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی برای ایجاد مدارس مهارتی ورزش هم بحث و گفت‌و‌گو کردیم و به صورت جدی پیگیر امر ورزش دانشگاهی هستیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1003657

وب گردی

وب گردی