برنامه ریزی مدیران واحد شاهرود جهت تعامل بیشتر با هنرستان ها و دبیرستان های شهرستان

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود از برنامه ریزی مدیران این واحد دانشگاهی جهت تعامل با هنرستان ها و دبیرستان های شهرستان شاهرود خبر داد و گفت: امکان بازدید دانش آموزان از امکانات آموزشی، ورزشی و آزمایشگاهی این دانشگاه فراهم شده است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد شاهرود، روز دوشنبه 9 اردیبهشت 98 طبق هماهنگی انجام شده با هنرستان پسرانه امیرکبیر شاهرود، دانش آموزان این هنرستان از مجموعه تربیت بدنی و تنها هنرستان تخصصی تربیت بدنی پسرانه شهرستان شاهرود و آزمایشگاه های این واحد دانشگاهی بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید که تعدادی از مسئولان واحد از جمله معاون فرهنگی دانشجویی، مدیر دانشجویی و مسئول تربیت بدنی واحد دانش آموزان را همراهی می کردند، رئیس اداره تربیت بدنی واحد ضمن خیر مقدم به دانش آموزان اظهار کرد: ورزش در جامعه امروز در سه بعد همگانی، قهرمانی و حرفه ای دنبال می شود. نقش فعالیت های ورزشی جدا از پر کردن اوقات فراغت جوانان در بهبود سلامت عمومی جامعه و ایجاد روحیه نشاط و شادابی اجتناب ناپذیر است.

وی سپس در ارتباط با مقاطع تحصیلی رشته تربیت بدنی و ارائه خدمات توسط دانشگاه آزاداسلامی واحدشاهرود برای کلیه علاقمندانی که تمایل دارند در رشته تربیت بدنی در شهرستان شاهرود ادامه تحصیل دهند، در مقاطع و گرایشهای مختلف مدیریت ورزشی و فیزیولوژی ورزشی توضیحاتی ارائه کرد.

امینیان ادامه داد: با لحاظ امکانات وسیعی که داریم اگر امروز در شاهرود یک دانشجوی بومی بخواهد در این رشته ها تا مقطع دکتری ادامه تحصیل دهد، به راحتی این خواسته تحقق پذیر است و دیگر دغدغه مسافرت به شهرهای اطراف یا دوردست را نخواهد داشت و در کنار خانواده اش ادامه تحصیل خواهد داد. البته در دنیا به ورزش به عنوان یک صنعت نگاه می شود همانند بازی های المپیک و غیره.

وی افزود: افرادی که علاقه مند به مربی گری و کار در گروه تربیت بدنی در همه گرایشها تا مقطع دکتری باشند، می توانند در این واحد فعالیت خود را آغاز کنند و کسی که این مدارک را اخذ کند بازار کار خوبی در انتظارش خواهد بود. شاهد ادعای من این است که ما در دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود قهرمانان ملی پوشی داریم که از همین دانشگاه به رشد و شکوفایی و بازار کار خوبی دست یافته اند.

در پایان دانش آموزان از هنرستان سما که تنها هنرستان تخصصی تربیت بدنی پسران در شهرستان شاهرود که در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود قرار گرفته است بازدید کردند‌. سپس در آزمایشگاه های مکانیک خودرو و عمران این واحد دانشگاهی حاضر و با امکانات گسترده آن آشنا شدند.

انتهای‌ پیام/

کد خبر: 1003711

وب گردی

وب گردی