تشکیل ستاد فضای مجازی در دانشگاه های آزاد اسلامی استان سمنان

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود از تصمیم برای تاسیس ستاد مرکزی فضای مجازی در سطح سازمان مرکزی، استان ها و واحدها خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، جلسه شورای تخصصی فرهنگی دانشجویی دانشگاه های آزاد استان سمنان با حضور اکثریت اعضا در دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود برگزار گردید.

دبیر شورای تخصصی فرهنگی و دانشجویی استان ضمن خوش آمد گویی به اعضای جلسه گفت: برای برنامه ریزی و انجام کارهای فرهنگی در دانشگاهها جهت پاسخ به شبهاتی که دشمن برای جوانان بوجود می آورد باید برنامه عملیاتی در همه زمینه ها بخصوص در زمینه فضای مجازی در نظر گرفته شود.

حجت الاسلام احمد نظری تصریح کرد: با صحبت هایی که با معاون فرهنگی سازمان مرکزی انجام شد مقرر گردید طرح کامل پیشنهادی تاسیس ستاد مرکزی فضای مجازی در سازمان، استان ها و واحدها برای ایشان ارسال شود.

امام جمعه موقت شهرستان شاهرود ادامه داد: تصمیم بر این شد که برنامه های کشوری همانند مسابقات فرهنگی با هماهنگی همه واحدها در استان پی گیری شود تا هم باعث شور و نشاط در استان شود و هم کاهش هزینه ها را در پی داشته باشد. همچنین با توجه به تاثیر خیلی زیاد برگزاری کارگاه های ضیافت اندیشه در مشهد مقدس در گذشته، پیگیری های لازم جهت راه اندازی مجدد این کارگاه ها انجام و عملیاتی گردد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1003718

وب گردی

وب گردی