ایران و اسلام هدف اصلی آمریکا در جنگ جهانی چهارم

تحلیلگر سیاسی و رئیس اندیشکده یقین گفت: برای آرامش و رفاه مردم یک دولت انقلابی که فرزندانشان خارج از کشور نباشند و وابستگی آنجا نداشته باشند لازم است.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از رشت، حسن عباسی در نشست جوانان مؤمن و انقلابی با عنوان « جنگ جهانی چهارم در فاز جدید» که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در سالن اجتماعات این واحد دانشگاهی برگزار شد، گفت: فشارهایی چون، حذف تلگرام ها، حذف صفحه های اینستاگرام، تروریستی خواندن سپاه، مشکلات نفتی پدیده جدیدی نیست اما شدت یافته است.

وی با بیان اینکه دونالد ترامپ در سال گذشته از کلمه ملت تروریست استفاده کرد و نه فقط سپاه بلکه همه مردم را تروریست خواند، افزود: رئیس سازمان سیا به بهانه ۱۱سپتامبر اعلام کرد که ما جنگ جهانی چهارم را با اسلام آغاز کردیم و سال ۱۳۸۰ سال گفت وگوی تمدن ها و به نوعی جنگ تمدن ها شد.

رئیس اندیشکده یقین با اشاره به وجود ۵ نوع کنترل ابزاری از سوی آمریکا، گفت: آمریکا بدنبال پنج اصل است که عبارت است از، "کسی که انرژی را کنترل می کند کشورها و دولت ها را تحت کنترل دارد"، "کسی که غذا را کنترل می کند انسان ها را کنترل می کند"، "کسی که پول را تحت کنترل دارد جهان را کنترل می کند"، "کسی که داده ها از قبیل اینترنت را کنترل می کند اطلاعات را کنترل می کند" و "کسی که ایران را داشته باشد جهان را کنترل می کند و امپراطوری تشکیل می دهد".

این تحلیلگر سیاسی جنگ جهانی سوم را جنگ سرد بین شوروی و آمریکا خواند که ۴۵ سال طول کشید و گفت: جنگ جهانی چهارم، جنگ بین غرب و اسلام است اما ضد انقلاب هایی که می گویند شما توهم توطئه دارید، نفوذی های دشمن هستند که می خواهند مردم خوار و ذلیل شوند ولی مذاکره کنند.

عباسی با اشاره به اینکه آمریکا ابتدا به بهانه القائده افغانستان را تصاحب کرد و بعد از آن به عراق تعرض کرد، اذعان کرد: در جنگ جهانی چهارم هدف اصلی آمریکا بود زیرا معتقد بود که اگر بخواهیم امپراطوری بزرگی را تشکیل دهیم اول از همه باید ایران را تصاحب و اسلام را ریشه کن کرد.

وی با بیان اینکه امروز کسی نمی تواند رهبر ما را مجبور به مذاکره کند، ادامه داد: وظیفه نیروی قدس این است که تهدید ها را بیرون از فضای مربوطه خنثی کند زیرا هر کجا که در مقابل آمریکا ایستادگی کردیم مشکلی نداشتیم.

رئیس اندیشکده یقین مرگ بر آمریکا را به نوعی مرگ بر تفکر جهانخواهی آمریکا خواند و افزود: آمریکا هیچ حقی ندارد که دنیا را برای خود تقسیم کند و به همان دلیلی که آمریکا در سراسر جهان از جمله سوریه، افغانستان و جاهای دیگر پایگاه دارد ما هم به همان دلیل باید پایگاه داشته باشیم.

عباسی با بیان اینکه اکنون امنیت ایران ۴۲ تریلیون دلار قیمت دارد و اگر این امنیت از بین برود تا دوباره به همین وضعیت امروز برگردد هزینه بسیار زیادی دارد گفت: جنگ ایران و آمریکا فقط در چند سال اولیه ۵۰ تریلیون دلار برای اقتصاد جهانی هزینه دارد و به نوعی اقتصاد جهانی دچار شوک می شود.

وی با بیان اینکه ترامپ چند اصل شامل جنگ نیابتی و رفتن نیروی سپاه، جمع شدن نیروی دریایی، مهار شدن‌ کنشگران سایبر و جنگ‌نرم علیه ایران را امضا کرده است گفت: تحول اقتصاد جهان مستلزم انقلاب جهانی یا جنگ جهانی است و باید منتظر تحول عظیمی باشیم.

این تحلیلگر سیاسی با بیان اینکه انتظار می رود یک مجلس قوی و با چهره های انقلابی آماده برای‌مقابله دشمن روی کار بیاید، ادامه داد: برای آرامش و رفاه مردم یک دولت انقلابی که فرزندانشان خارج از کشور نباشند و وابستگی آنجا نداشته باشند لازم است و باید یک دولت قوی در کشور به کار بیاید و در مواجه با آمریکا محکم باشد.

وی با اشاره به فرمایشات رهبری مبنی بر اینکه کشور را باید از جادوی پولی و مالی کشور ها خلاص کنید، تأکید کرد: آقایی و‌سروری دلار را در کشور بکاهید آقایی ریال را ایجاد کنید تا برای همه کشورها الگو شویدو کشورهای دیگر را نیز نجات دهید.

انتهای پیام /

کد خبر: 1003724

وب گردی

وب گردی