برنامه‌ریزی گسترده هوآوی برای بازار خودرو در سال 2019

هوآوی در سال‌های گذشته همکاری زیادی با شرکت‌های معتبر خودروسازی مانند آئودی داشته است. امسال هوآوی برای شرکت‌های خودروسازی دستاوردهای جدی‌تری دارد. این شرکت به تازگی در بیانیه‌ای اعلام کرده که یک ماژول ارتباطی بر پایه تراشه توانمند Balong 5000 5G برای بازار خودروها تولید کرده است.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز ؛ در این بیانیه آمده: «با توجه به توانمندی تراشه Balong 5000، هوآوی اولین ماژول خودرویی 5G را که سرعت و کیفیت غیر قابل رقباتی دارد را توسعه داده است.» این شرکت از این ماژول در نمایشگاه خودرو شانگهای که از هفته پیش شروع شده رونمایی کرده کرد.

این شرکت در ادامه بیانیه خود گفته: « این ماژول خودرویی 5G به عنوان محصولی مهم در زمینه ارتباطات برای آینده حمل‌و‌نقل خودروهای هوشمند، صنعت خودرو را ارتقا می‌دهد تا آماده ورود به دوران 5G باشد.»

طبق برنامه اعلام شده، این ماژول فعالیت تجاری خود در شبکه 5G را از نیمه دوم سال در بخش خودرو شروع می‌کند. هوآوی در سال‌های اخیر، تکنولوژی خودروهای متصلِ هوشمند را در چند شهر چین مثل شانگهای، ووشی و شنزن مورد آزمایش قرار داده است و پیمان همکاری با تعدادی از خودروسازان چینی مثل «فاو»، «دانگ‌فنگ» و «چانگان» بسته است.

هوآوی با دهه‌ها تجربه در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) و تمرکز مداوم در این زمینه، برای تولیدکنندگان اصلی تجهیزات خودرو در حوزه های مختلفی از جمله موارد زیر عرضه کرده است:

  • مرکز داده سیار (MDC): شامل یک پلتفرم محاسبات درون خودرو و راه‌حل زیرسیستم رانندگی هوشمند است
  • Huawei Cloud براساس سرویس‌های ابری، رانندگی خودران را به عهده می‌گیرد (آموزش، شبیه‌سازی، آزمایش).
  • ماژول ارتباطی درون خودرویی 4G/5G/ T-Box و راه‌حل‌هایی از طریق شبکه.
  • HUAWEI HiCar راه‌حلی همه‌جانبه برای اتصال خانه-ماشین-مردم.

به نظر می رسد هوآوی در سال جاری بتواند با نفوذ بیش از گذشته در بازار تجهیزات خودرویی بتواند بیش از پیش خود را در این بازار مطرح کند.

کد خبر: 1003760

وب گردی

وب گردی