دومین همایش منطقه ای فانوس راه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان برگزار خواهد شد

دبیر واحد خواهران اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: دومین همایش منطقه ای فانوس راه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در تاریخ 12 و 13 اردیبهشت ماه در شهر مقدس مشهد برگزار خواهد شد.

مریم زارع دبیر واحد خواهران اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به دومین همایش منطقه ای فانوس راه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، گفت: در تاریخ 12 و13 اردیبهشت ماه در شهر مقدس مشهد برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: در این دوره آموزشی بعنوان دومین دوره منطقه ای سعی بر آن داریم مباحث را به صورت یکسان توسط اساتید مجرب پیش ببریم, همه بر این مسأله اذعان داریم که کار در زمینه زن وخانواده یکی از مهم ترین مسائل نظام جمهوری اسلامی است، که باید به آن پرداخته شود.


زارع در خصوص محتوای این دوره تشریح کرد: لذا مباحث روز اول توسط اساتید مرکزمطالعات زن وخانواده که به صورت علمی وپژوهشی در این حیطه فعالیت کرده اند برگزار میشود ودر روز دوم با مباحث تشکیلاتی و مهارتی، توسط خواهرانی که در تشکیلات مؤفق عمل کرده اند ادامه خواهد یافت، تا افرادی که در این زمینه فعالیت میکنند با مفاهیم بنیادین در حوزه زن و خانواده و هم چنین با بحث کار تشکیلاتی خواهران آشنایی کامل را پیدا کنند.


دبیر واحد خواهران اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان درباره سر فصل هایی این همایش اذعان کرد: مساله زن در غرب، دیدگاه رهبر معظم انقلاب در موضوع زن و هم چنین نقش ها و مسئولیت های زن در اسلام آغاز خواهد شد وسپس با کارگاه نقاط قوت و موانع کار تشکیلاتی دختران پیش خواهد رفت.


وی ابراز کرد: از میان افراد حاضر در این دوره سرحلقه های دوم شبکه سازی وکادرسازی کشوری در زمینه زن و خانواده گزینش خواهند شد، با توجه به اینکه این دوره اولین و تنهاترین دوره ای است که به تربیت تخصصی حوزه زن و خانواده دختران دانشجو در جنبش دانشجویی کشور می پردازد، امید دارد شعار "تربیت زنان تاریخ ساز آرمان ماست" به صورت کامل محقق شود.


زارع پیرامون شعار این همایش خاطر نشان کرد: این شعار باتوجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری و همچنین ترسیم آینده جمهوری اسلامی ایران توسط دختران تشکیلاتی در این تشکل انقلابی انتخاب شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1003763

وب گردی

وب گردی